01-12-2012 / Owl Jumper + Surprise dinner
























Ik was meteen weg van dat leuke uiltje! Een uil heeft toch altijd iets apart, ik hou er wel van. Deze is dan ook nog eens van grote stenen, gaaf. De trui heb ik besteld bij Black Fashion Store. Ik kende die site nog helemaal niet, maar zag het op Facebook. Wat een fijne site, met iets te veel leuke dingen. De trui zelf is van Glamorous. Een heerlijk truitje voor de koude winterdagen. Zal het morgen echt gaan sneeuwen? Ik hoop het niet hoor, daar heb ik nog geen zin in.

De presentatie van gisteren was trouwens goed gegaan! Ze vonden het allemaal erg leuk om wat over bloggen te horen, want niemand was daar bekend bij. Bedankt voor al die lieve berichtjes op mijn vorige post!

's avonds moest ik natuurlijk om 18.15 uur op Utrecht Centraal zijn. Ik was weer een kwartier te laat, maar wel dankzij de NS. Ik moest van mijn vriendinnen snel naar de bussen Noord komen. Waarom de bussen? Ik snapte er niets meer van. Wat gingen we doen? Na 15 minuten stapten we uit en stonden we midden in een woonwijk. Geweldig! Hadden ze het verkeerde adres bij 9292OV ingevoerd de Paulus Potterstraat in plaats van Potterstraat. Zij komen niet uit Utrecht en kennen het ook niet. Ik mocht me er niet mee bemoeien, want het moest een verassing blijven. We zaten weer in een bushokje te wachten met ondertussen de slappe lach. Komt de bus, is het ook nog eens dezelfde buschauffeur. Hij snapte het ook niet meer volgens mij. Vriendin belde naar locatie om te zeggen dat we wat later kwamen, want we waren verdwaald! Haha. Moesten we gewoon uit de bus bij het Neude! 1e halte vanaf centraal station of (normaal) loop je dat gewoon. De bus stopte voor Sumo waar we moesten zijn. Ze weten wel waar ik van hou. Bij Sumo hebben ze ook nog even kunnen lachen om onze actie. Het was echt een heerlijke avond en super lief dat ze naar Utrecht kwamen. Wat een geluk dat ik ze vorig jaar, dankzij de studie, heb leren kennen. Dat ik ze pas een jaar ken? Voor me gevoel ken ik ze al jaren. Twee fantastische meiden!

10 opmerkingen:

  1. Hahaha geweldige actie van je vriendinnen ;-) Wel super leuk van ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie actie! Maar leuk dat je een fijne avond hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, leuke site is dat hè. Valt de maat trouwens goed? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De trui heb ik omgeruild voor een maatje groter (dan normaal), omdat het tekort was voor mij. Binnen drie dagen had ik de nieuwe trui alweer binnen. Super snel:)
      Wil je er ook iets bestellen?

      Verwijderen
  4. Leuke trui! Uilen zijn in geloof ik haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij heb je gelijk! Je komt ze overal tegen:)

      Verwijderen
  5. Aw lief, uien en sushi: beter kan niet toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superlief! En wat een leuke trui/shirt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen