29-12-2012 / 2012: Travel

2012 was een jaar met veel reisjes voor mij. Reizen doe ik graag en afgelopen jaar heb ik dus het geluk gehad dat ik veel kon reizen. Voor het eerst heb ik Spaanse steden bezocht en kan ik echt de conclusie trekken dat het niet mijn land is. Geef mij maar Italiƫ! Ik ben een paar dagen met mijn vriendin weg geweest, een vakantie met mijn moeder, een luie zomervakantie en Singapore behoort nu tot een van de leukste steden en New York natuurlijk! Mijn travel overzicht van 2012:

Madrid (30/01 - 04/02) 
Ik ben samen met mijn moeder, in Februari, een weekje naar Madrid geweest. Dit was echt een fijne vakantie! We hebben onwijs veel gedaan en gezien. Madrid is een stad met prachtige architectuur, een groot park, veel restaurantjes, musea en je kan er natuurlijk shoppen. Toen wij er waren hebben we gewoon nog op het terras gezeten met een warme chocolademelk. Terwijl het in Nederland verschrikkelijk koud was en super veel sneeuw lag. Gelukkig heb ik de meeste winterse week in Nederland 2012 gemist!







Lyon (17/05 - 20/05)
Mijn broer heeft gestuurd in Lyon. Met Hemelvaart ging ik hem opzoeken samen met mijn ouders en zus. Ik was nog nooit in Lyon geweest, maar dat is echt een leuke stad! Mijn broer werd de reisleider en heeft ons alle plekjes van de stad laten zien.


Valencia (22/7 - 25/7)
Dit jaar ben ik twee keer naar Spanje geweest! Dit keer met mijn vriendin naar Valencia. Dit was in de zomervakantie en het was er behoorlijk warm. Onze voeten waren moe en kapot van het lopen, want wat hebben wij super veel gedaan in die paar dagen. Dat krijg je als je zo veel mogelijk wil zien van de stad! Het leuke bij Valencia is dat er ook een strand is dus daar kan je heerlijk bijkomen.



Singapore (28/7 - 01/08)
Een paar dagen was ik thuis na Valencia en toen vertrok ik met mijn ouders en zus naar Singapore. Drie (hele) dagen hebben we hier doorgebracht. Deze stad vind ik echt geweldig. Singapore staat ook op mijn lijstje van een van de landen waar ik wel stage zou willen lopen. Dat zegt wel genoeg toch?



Bali (01/08 - 16/08)
Vanuit Singapore vlogen wij door naar Bali. Dit was de meest luie vakantie die je maar kan bedenken, maar heerlijk. We verbleven in een prachtig hotel. Veel hebben wij niet gedaan, maar we hebben nog wel wat van het land gezien. Bali is prachtig, maar wel heel toeristisch. Ik heb er een heerlijke tijd gehad!



New York (20/10 - 28/10)
En toen ging ik ook nog naar mijn zus in New York! Een week is eigenlijk tekort in deze stad, maar ook hier hebben we weer super veel gedaan. Ik ben weer op andere plekken geweest dan vorige keren. Een heerlijke week New York met mijn zus.







Hamburg (28/12 - 04/01)
Ik bevind mij nu in de buurt van Hamburg. Hier komt natuurlijk later nog wel een blogje over.


Al deze fijne vakantieherinneringen heb ik vast kunnen leggen met Pixum. Afgelopen zomer heb ik hier mijn eerste fotoalbum mee gemaakt. Een album met de mooiste foto's van Singapore en Bali. Dit album heb ik al eerder uitgebreid op mijn blog laten zien. Wat een mooi fotoalbum is dat geworden zeg. Ik ben er onwijs blij mee en je hebt een prachtig boek met alle herinneringen. Het voordeel is dat je het heel gemakkelijk kan maken en er zijn super veel mogelijkheden bij het ontwerpen. Zo kan je kiezen hoeveel foto's je op een pagina wil, de achtergrond, teksten, de kaft etc. Na het ontvangen van het album werd ik helemaal enthousiast en het liefste maak ik van alle vakanties (waar ik de foto's digitaal van heb staan) een album. Ondertussen heb ik ook een album gemaakt van New York en Valencia bij Pixum. Mijn vakantieherinneringen staan nu te pronken op mijn bureau en regelmatig kan ik het even doorbladeren. Heerlijk en een ideale manier om je foto's vast te leggen!

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke foto's uitgekozen om bij dit verslag neer te zetten! Je hebt inderdaad een heerlijk reisjaar achter de rug, fijn hoor. Die foto in Bali ben je trouwens MEGA bruin! Als ik dat zie kan ik niet wachten op de eerste zonnestraaltjes die daar voor moeten zorgen. Spanje vind ik leuk, maar het is ook mijn land niet. Ik heb ook veeeeel meer met Italiƫ, de mensen, het eten, de cultuur..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij mooie reizen gemaakt, wauw! Madrid en Valencia, aaah ik wil terug! Ik wil heel graag eens naar New York... Helaas zijn die tickets toch net een andere prijsklasse dan een reis in Europa. En wat een leuke broer heb je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verslag. Je hebt echt mooie reizen gemaakt :) Happy New Year alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat ben je veel weggeweest in 2012 zeg! Super gaaf dat je al zo veel plekken op de wereld hebt gezien! Hopelijk wordt 2013 ook een jaar met veel reizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat ben je veel op reis geweest! Jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, zoveel reisjes. Ik zou dat ook veel meer willen doen. Maar ja, tijd en geld zijn wel belangrijk dan. Ach ja, wie weet wat 2013 voor me in petto heeft. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige reizen! en hele mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, ik ben jaloers! Wat super dat je zo veel hebt gereisd dit jaar! En mooie foto's zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super tof! En wat een heerlijke bestemmingen ook allemaal :) Al plannen voor 2013?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toevallig heb ik het hierover gehad met mijn familie. Ik denk dat er een tripje naar Londen gaat komen. En misschien een vakantie naar Canada. Mijn vader wil daar al heel lang heen en mijn broer is nu bezig met het regelen van een stage in Canada. Een extra reden om die kant op te gaan. En misschien zit ik straks zelf ook wel in het buitenland voor stage, spannend! Heb jij al vakantieplanning?

      Verwijderen
  10. Leuke landen heb je bezocht, U lucky gal! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat heb je veel mooie plekken gezien! Ik ben onder de indruk van al je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen