04-12-2012 / Brothers and sisters



Hebben jullie de familie Walker al ontmoet? Ik ken deze Californische familie nog niet zolang, maar het is niet zomaar een familie zeg. Het bestaat uit een vermoeiende moeder, haar vijf volwassen kinderen en oom Saul. Het eerste seizoen heb ik nu bekeken en ik vind het geweldig. De dvd had ik in een opwelling gekocht, maar daar heb ik echt geen spijt van. Na Grey's Anatomy, Private Practice, Sex and the City en Desperate Housewives is dit een hele fijne afwisseling. Brothers and Sisters is echt totaal anders, maar zo interessant en leuk om te volgen. Perfectie, strijd, liefde, en hebzucht zijn wel woorden die passen bij het verhaal. Nora Walker is de moeder, Sarah de oudste dochter en zij werkt in het familiebedrijf. Kevin is de homo advocaat en Tommy is het stille familielid. Justin is het kleine broertje en Kitty is het eigenwijze en politiek correcte zusje. Een familie met een hele grote haat en liefde verhouding. Deze serie vind ik echt geweldig, want er gebeurt zo ontzettend veel in een aflevering. Helaas is de serie gestopt en komt er geen seizoen 6 meer! Ik heb dus nog maar vier seizoenen om te kijken:( Gisteren heb ik de laatste aflevering gezien van seizoen 1. Vandaag ga ik in mijn tussenuur even snel langs de MediaMarkt om seizoen twee te kopen. Ja het is echt heel erg, ik kan niet meer zonder. Wat moet het als ik de aller, aller laatste aflevering heb gezien? Gelukkig heb ik nog wel wat series die ik wil zien:
- Revenge
- Gossip Girl vanaf het begin (schandalig ik weet het!)
- One three hill
- Gilmore Girls
- McLeod's Daughters (twijfel!)
- En nog even totdat de Carrie Diaries komt uit.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal serie gek! Maar dit ligt niet helemaal binnen mijn straatje. Heb wel altijd Gossip Girl gekeken en dat kijkt lekker weg, geen super hoogstaande serie. Maar toch wel heel lekker onder een warm deken met een kopje thee. Ben verder een erg grote fan van Game of Thrones!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan vind je Summerland vast ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De naam ken ik wel ergens van, opzoeken op het internet! Thanks voor de tip:)

      Verwijderen
  3. Brothers & Sisters en Revenge zijn zo heerlijk om te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen