13-12-2012 / Student life




> Leven op de Hogeschool, de vele uren dat ik daar ben, bewijsmateriaal:
> Bij de receptie herkennen ze me al.
> De goedemorgen en fijne avond krijg ik al van ze te horen.
> Het is donker als ik uit huis ga en als ik thuis kom, ongezellig.
> Bij de ICT weten ze volgens mij binnenkort ook mijn studentnummer. Papier dat op is bij de printer of beamers die niet werken, hoi ICT daar ben ik weer.
> De Front Office weet ook al wat ik kom doen, lokalen reserveren.
> Vriendinnen die zich afvragen wat ik al die uren op school doe. Uh, heel veel! En heel veel afspraken.
> Ja, ze hebben hetzelfde rooster, maar toch zijn ze slimmer en verblijven ze minder uur op school. Hoe?
> Een lijst met deadlines.
> De thee staat al bijna klaar als ik bij de kantine aankom.
> Ach, gelukkig is het nog wel leuk!
> De klas wordt steeds gezelliger.
> Met vriendinnen heb ik de grootste lol.
> Een marketingproject waar ik meestal graag aan werk.
> Fijne lunches halen bij de Spar
> Leuke studenten voor het peercoachen.
> Verschrikkelijke peercoachtrainingen, maar die zorgen wel voor de gezonde lachuurtjes.
> En tijdens die training lekker kletsen over bloggen met Dilara.
> Een interessant keuzevak, sport en voeding, volgen.
> Vooruitzicht op de kerstvakantie!
> En lieve berichtjes/reacties van jullie tussendoor lezen, ook al heb ik zelf geen tijd om jullie leuke blogjes te lezen.

Enjoy your day!

12 opmerkingen:

  1. Studeren is nooit leuk.. En zoveel werk, vooral als jij keihard leert en de anderen niet en hogere cijfers halen. Aaargh, daar kan ik niet tegen! Gelukkig wordt de klas wel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha studeren is soms stom, maar ach als je werkt mis je het denk ik altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij ook, dus gewoon blijven genieten van de studietijd:)

      Verwijderen
  3. Haha, dat ze je herkennen is inderdaad een teken dat je er te vaak of te lang zit/komt. Maar hé, het is allemaal voor een goed doel, hè. Ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat klinkt veel belovend ;) Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan er toch ook nog genoeg positiefs over vertellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de peercoachtraining echt perfect omschreven haha! Dinsdag weer verder kletsen :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, ik mis het studeren niet heel erg als ik dit zo lees!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig kan je ook wat positieve dingen noemen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaa back in the days. Geniet ervan, want het is stiekem toch wel heel leuk dat studeren :) Succs met alles nog deze week en dan ook lekker vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen