31-12-2012 / 2012: Personal




2012 wat was dat een jaar voor mij? Eigenlijk heb ik geen flauw idee en is het voorbij gevlogen. Wat ik dit jaar allemaal gedaan heb? Wauw dat ik daar zo goed over na moet denken. Volgend jaar zal ik daar vaker stil bij moeten staan. In Januari ging ik verder met mijn eerste jaar van de studie Communicatie. Mijn studietijd werd steeds leuker en leerden meer mensen kennen en/of beter kennen. In februari haalde ik alle tentamens en ging ik met mijn moeder genieten van Madrid. Deze maand kreeg ik mijn Iphone. Ook ik kan niet meer zonder mijn Iphone. Maart? Wat was er in Maart? Mijn hondje werd alweer 8 jaar en ging ik high tea'en bij Hotel New York voor de verjaardag van Francis. Later in het jaar was ik hier weer voor een high tea, maar dan voor de verjaardag van mijn oma. Mijn zus kreeg tijdelijk een appartement in Rotterdam. In April zijn mijn zus en vader jarig. Helaas overleed mijn opa in April. Dit waren heftige weken, maar het was wel beter voor mijn opa.





In Juni scheen de zon alweer volop in Nederland en konden we buiten zitten. Fruit eten deed ik dan ook maar al te graag. Een heerlijke avondwandeling met de hondjes bij de Lek past ook thuis bij de eerste zonnige dagen. Ondertussen studeerde ik nog steeds en kwam ik met regelmaat bij Happy Italy en Vapiano. Met de zomerse dagen zat ik daar heerlijk op het terras te genieten met vriendinnen, een salade en de zon. Love it! Een dagje Amsterdam kon ook geen kwaad met een vriendin. Lunchen langsen de Amsterdamse grachten. Van zulke momenten kan ik echt genieten. Ondertussen werd de eerste BBQ ook een feit. Trok ik mijn oranje outfit uit de kast en haalde een oranje McFlurry om het Nederlandse voetbalteam aan te moedigen. Helaas eindigden dit niet zoals gehoopt. Ik koos mijn laatste keuzevak voor school en dat werd fotografie. Ik maakte veel foto's met mijn camera en leerde steeds beter mijn spiegelreflexcamera kennen. In juni startte ik mijn blog. Mijn food blog was verwaarloosd en ik wilde graag over meer bloggen. Ondertussen blog ik nu een half jaar, bijna elke dag en met veel plezier. Toen brak de zomervakantie aan en deed ik niets anders dan genieten: reizen, lekker eten, shoppen, armbandjes maken, naar een tentfeest, welness dagje, tennissen, dagje Maastricht, las ik de Hunger Games, raakte ik verslaafd aan Private Practice, een dagje Amsterdam met mijn zus en mijn nagels laten verwennen bij Soap Treatment Store. Dit betekende het einde van het eerste jaar van mijn studie en behaalde ik mijn propedeuse. Daarbij stopte ik ook met volleyballen na bijna 10 jaar.




Na de vakanties kocht ik in Augustus mijn eerste Michael Kors tas! Dit was liefde op het eerste gezicht en ik had hem al veel te lang laten wachten in de winkel. Die dag shopte ik met mijn moeder, lunchte we langs de Utrechtse gracht en sloten we de dag af met een diner bij een Italiaan samen met mijn broer. Mijn zus vertrok naar New York om daar te studeren. Toen begon mijn tweede jaar van Communicatie alweer en dat begon met het begeleiden van de introductiedagen van de eerstejaars studenten. Drie dagen waarbij ik 'mijn' klas leerden kennen. Daarna werd het tijd om mijn eigen klas te leren kennen. Dat viel niet mee, maar het wordt nu wel steeds gezelliger. Voor mijn moeders verjaardag aten we bij de Markies en nam ik haar mee naar een welness resort voor een ontspannend dagje. In Oktober ging ik naar de outlet in Roermond en daarna High wine'en! Weer eens wat anders dan een High tea. De eerste gedachten voor een buitenlandse stage ontstonden bij mij. Misschien is naar het buitenland toch wel leuk. Voor nu was ik nog thuis en kocht ik guppies. Helaas, ze gingen allemaal dood. Ik heb er nu nog maar 1, maar ik vraag me af of die nog leeft als ik terugkom uit Duitsland. Ik snap het niet, maar ik hoef geen guppies meer. Mijn vissen liet ik wel achter bij mijn moeder, want ik vertrok naar New York om mijn zus op te zoeken. Samen keerden we na een leuke week weer terug naar Nederland. In New York ging ik naar de musical Annie en in Nederland naar de musical de Kleine Zeemeermin. Toen werd het alweer November: stond mijn eerste tentamenweek voor de deur, haalde ik mijn Chinees, keek ik weer eens Grey's Anatomy, luisterde ik alleen nog maar Ne-Yo, dineerde ik bij Little V, had ik het super druk met de studie, werd ik 20 jaar, kreeg ik prachtige cadeaus, at ik deze maand meerdere keren bij Sumo, ontdekte ik Brothers and Sisters, de behoefte voor een eigen plek (woonstudio) werd steeds groter en het was gewoon een hele drukke maand!




De laatste maand van het jaar bestond uit lange dagen in Rotterdam, sneeuw, de kerstdagen, kocht ik mijn Lavins en vertrok ik naar Duitsland om daar Oud en Nieuw te vieren.

Ik ben benieuwd wat mij te wachten staat in 2013!

Allemaal een hele fijne avond en een goede jaarwisseling! Eten jullie een extra oliebol voor mij?

9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk jaar! Vooral al die reizen zijn geweldig. Maar ook de kleine uitstapjes en de fijne aankopen die je hebt gedaan zijn fijn. april moet inderdaad een rot maand zijn geweest, en de uren, weken, maanden daarna ook, maar probeer alles te herinneren met een glimlach, dat maakt het meteen een stuk mooier! Jullie daar in Hamburg ook een fijne jaarwisseling en een fantastisch 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien dat het een goed jaar is geweest! Ik vind je blog echt heel erg leuk en zal in 2013 nog vaak een bezoekje brengen! Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een heel mooi jaar! Gelukkig nieuw jaar en dat 2013 je ook maar weer heel veel moois mag brengen. Veel plezier in Hamburg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke overzicht! Geniet van Hamburg en een mooi 2013 toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooi overzicht. Gecondoleerd nog met je opa, das wel een dieptepuntje. Ik hoop iig een goed 2013 voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, genoeg meegemaakt dus, ondanks dat je er in eerste instantie even goed over na moest denken. Daarom vind ik een blog zo handig, dan kan je zo even terugbladeren. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er helemaal super uit! Geniet van vanavond & tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk overzicht! Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vliegt de tijd hé? Alvast een gelukkig nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen