12-12-2012 / Kenzo, Dolce & .?.

Het puppy love blogje was niet zonder een reden. Ik wil namelijk onwijs graag een puppy. Natuurlijk hebben we al twee onwijs lieve hondjes, Kenzo en Dolce. Maar van mij mag er toch nog een kleintje bijkomen. Al een hele tijd wil ik een Pomeriaan! Ergens kwam ik op het internet een foto tegen van een Pomeriaantje en ik was verliefd, al een hele tijd geleden. Ik moest en zou ooit zo'n hondje krijgen. Afgelopen weekend heb ik op het internet gezocht naar erkende fokkers. Ik kwam er een tegen www.fairytalelands.nl en daar hadden ze echt twee schatjes. Helaas hadden, want deze zijn al een tijdje geleden geboren. (De foto hierboven) De kleur van deze hondjes zijn ook zo mooi! Eerst zal ik thuis de rest van de familie moeten overhalen, maar een telefoontje met de fokker kan geen kwaad toch? Kenzo, Dolce & .?.

12 opmerkingen:

  1. Wat een cuties! Wij willen eigenlijk ook een puppy erbij maar weten niet of onze hond dat wel leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat eerste plaatje is oh my goddie cute! :D
    Ik wil ook zo'n bolletje wol <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke hondjes zijn dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi, ik wil er ook graag ook zo eentje maar m'n vriend wil een grote mannelijke hond...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dan willen jullie het tegenovergestelde haha! Kan je hem niet overhalen?

      Verwijderen
  5. Gabbana. (oke sorry, niet grappig). Maar wat een leuk beest zeg. Ik zou de hele dag met hem willen knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha! Die foto is ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen