14-12-2012 / Zoektocht naar een nieuw bed

Misschien weten jullie wel dat ik heel graag mijn kamer wil veranderen. Een bed vinden dat aansluit bij mijn wensen is nog een hele opgave. Bij alles heb ik wel iets op aan te merken. Het eerste bed zag ik in een folder en het was meteen wauw. (de foto's heb ik uit de online folder gehaald, op de site kon ik de bedden niet vinden. Vandaar de niet zo leuke, of gewoon lelijke, foto's) Ik heb nog nooit gedacht aan een hout bed. Maar is dit niet stoer en onwijs leuk te combineren met wit en nude kleurtjes? Ik zie het al helemaal voor me! Zal ik dan eindelijk mijn bed gevonden hebben? Het witte bed eronder vind ik ook wel leuk en heeft ook zijn voordelen. Ik wilde trouwens een wit bed, maar nu neig ik toch meer naar het massief eikenhout. Deze winkel, Goossens, vind ik zeker de moeite waard om een keer heen te gaan. Wie weet vind ik dan eindelijk mijn bed, mijn heerlijke bed! Wat vinden jullie van deze bedden? Wit of hout?

12 opmerkingen:

  1. Die onderste vind ik mooi zeg! Ik wil volgend jaar ook eindelijk eens iets aan de slaapkamer doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wit, die middelste vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook heel veel moeite gehad met het kiezen van een bed. (uiteindelijk bij de Wehkamp gekocht) Maar deze zijn zeker ook erg mooi, ik vind de eerste het mooist van deze. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die middelste (wit dus) zou ik kiezen. Past overal bij, dus mocht je nog eens van kleur willen veranderen in je kamer... met een wit bed kan dat heel makkelijk. (denk ik ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het bed op de 1e foto het leukste, lekker stoer en cosy!
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De derde foto vind ik het mooiste! Succes met je zoektocht ;-) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je zoektocht! Ik slaap nu op het bed van m’n vriend en in principe is daar niks mis mee, maar ik denk dat hij voor mij te zacht is want ik ben tegenwoordig altijd ZO stijf en m’n rug, benen, en vooral heupen zijn elke ochtend zooo verkrampt… Ik zal dus ook eens zoeken naar een nieuw bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De derde vind ik echt prachtig! Succes met zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook op zoek naar een nieuw bed, samen met mijn vriend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een nieuwe bed is altijd zooo lastig! Ik vind een boxspring altijd heel fijn. Succes met zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen