08-12-2012 / Photo Journal

Het is weer tijd voor een foto dagboekje! Er zijn weer veel foto's met eten aanwezig, maar ook veel foto's tijdens het studeren. Mijn rooster zorgt ervoor dat ik hele dagen, van 's ochtends vroeg tot 's avond op de Hogeschool ben. De tussenuren vul ik op met afspraken voor bijvoorbeeld peercoaching, promotieteam of lunchen met vriendinnen. Ik heb ook eindelijk officieel mijn Propedeuse, want afgelopen week kon ik het diploma ophalen. Dit was allemaal wat uitgelopen door de verhuizing van de studie en er moest een aantekening op het diploma komen. Maar nu heb ik hem dan toch echt! Tijd voor de foto's:

Dolgelukkig met mijn nieuwe tas ~ Begonnen aan een nieuwe serie, Brothers and Sisters ~ Ik haal wel een thee bij de Broodzaak op Rotterdam centraal. Wat een rij bij de Starbucks zeg! ~ Maandag ging ik naar Schiedam voor een project voor school. In Schiedam zit de dierenopvang waar wij geld voor gaan ophalen ~ Dit zijn echt de beste oortjes die bestaan! Thanks broertje voor dit fijne verjaardagscadeau ~ Deze foto was vorig jaar gemaakt op de introductiedag van mijn studie. Zo grappig om te zien! ~ Dinsdag een late lunch gehaald bij de Spar. ~ Rotterdam! ~ Training over coachen, het is wel heel apart...

Woensdag had ik lekker ananas meegenomen ~ 's avonds kwam ik thuis en aten we biefstuk. Altijd lekker! ~ Dit was echt een super lekker broodje van LaPlace. Iets met een omelet ~ Vrijdagavond verdwaald in Utrecht. Wil je er meer over weten kijk hier ~ Heerlijk sushi! ~ Pannenkoekjes bakken ~ En die eten we niet zonder Maple syrup ~ American Pancakes ~ Zaterdagavond zat ik, doorweekt, in de Kuip. Wat was het koud.  

In de auto maar opdrogen en opwarmen ~ Zondag ging ik met mijn ouders naar het tuincentrum ~ Natuurlijk gingen er oliebollen mee naar huis, want dit zijn echt de lekkerste ~ Met een beetje New York erbij ~ Eindelijk mijn kledingkasten opgeruimd, tot ziens zomerkleding ~ Verder lekker niets gedaan ~ Een leuke aankoop van de Action ~ Dinsdag was het weekend weer voorbij en ik ging eerst maar eens promoten op school ~ Heerlijk en lang geluncht bij de Bijenkorf. 

Donderdagochtend begin ik met Marketing, Een super leuke en interessante les, met een opkomst van 6 studenten. Schandalig! ~ Mijn moeder had toch maar deze leuke uiltjes, voor in de kerstboom, gekocht bij het tuincentrum ~ 's avonds vond ik toch nog wat lekkers in mijn schoen ~ Schattige haven in Rotterdam ~ Mijn bestelling was binnen gekomen ~ Pizza ~ Gisteren was ik thuis gebleven vanwege de sneeuw. Lekker wandelen met mijn hondje ~ Opwarmen met een heerlijke lunch: Croque madam, maar net wat anders. Morgen online! ~ En ook nog naar de sportschool geweest. De kerstsfeer is daar al aanwezig. 

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je propedeuse hebt gehaald! En n dagje thuis met sneeuw kan ook lekker zijn toch? Lief hè hondjes id sneeuw, ging die ook helemaal tekeer? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was zeker even lekker, een extra dagje thuis! Ja de sneeuw vinden ze helemaal geweldig.

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je propedeuse! Wat een fijn overzicht weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je propedeuse, tof :D
    En heerlijk weer, zo'n foto overzicht. Ik hou van dit soort artikels <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weekoverzicht! Ook van mij gefeliciteerd met je propedeuse :) Wat een lekker eten & drinken ook weer. Dat heeft toch meestal wel de overhand in dit soort overzichten, goed voor inspiratie! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer zo,n week overzicht en heerlijke fotootjes.
    Enne gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je propedeuse!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg helemaal honger van jouw posts! haha. Mooie MK tas trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je P! Dat moet heerlijk zijn om die binnen te hebben! Leuke foto's, krijg er wederom honger van, haha. Die tas voor je BD is echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je P! Leuke foto's, vind je overzichtjes altijd mega leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen