30-11-2012 / Read my blog...


































Is het al zo erg? Oppervlakkig? Nee gelukkig niet en dat gaat ook niet gebeuren! Vandaag geen uitgebreid blogje, hopelijk heb ik vanaf nu weer (iets) meer tijd voor mij, maar ook voor jullie blogs! Deze foto gebruik ik vandaag bij mijn Engelse presentatie over bloggen als een marketinginstrument. Laten we hopen dat de presentatie goed gaat en dat ze het leuk vinden. Het is bijna weekend, yeaah:) Ik ga echt genieten van dit weekend, maar eerst is vanavond de verassingen van twee vriendinnen voor mijn verjaardag. Kwart over 6 moet ik op Utrecht centraal zijn. Waar en wat zal het zijn?

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Geniet van je avond met vriendinnen! En succes met je presentatie natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk onderwerp! Ga je ook een niche gebruiken of over bloggen ih algemeen praten? Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klein stukje algemeen, bleek dat niemand er iets vanaf wist!? Verder ging het vooral over niche en partnerships;) Het was een goed onderwerp!

      Verwijderen
  3. Ik moest zo lachen om de foto! Het is al een paar keer voorgekomen dat ik vriendinnen naar m'n blog heb verwezen om naar m'n nieuwe jurk of ketting te kijken :). Succes met je presentatie en geniet van je weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd wat de verrassing was! En succes met de presentatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk een verassing! Succes ook met je presentatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto! Hahaha heel herkenbaar. Succes met je presentatie en veel plezier vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toen ik "vroeger" nog persoonlijk blogde gebeurde het heel vaak dat ik vriendinnen vertelden wat ik mee had gemaakt en dan was het van "jaa dat hebben we al op je blog gelezen". Succes & veel plezier met je verassing!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat herken ik ook wel! Dan zit je een heel verhaal te vertellen en zeggen ze opeens 'maar dat wisten we al'. Huh?

      Verwijderen
  8. Spannend, veel plezier en een fijn weekend!
    PS Super grappig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeeh spannend! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoop dat de presentatie goed is gegaan, en veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoop dat je presentatie goed is gegaan. Veel plezier met je vriendinnen, heerlijk genieten van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe is je presentatie gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De presentatie was goed gegaan! De docent was erg tevreden en iedereen vond het leuk om te horen. Niemand uit mijn klas was bekend met bloggen?!

      Verwijderen