30-12-2012 / 2012: Best Buy

De afgelopen twee dagen konden jullie al lezen welke films ik het afgelopen jaar gezien heb en welke reizen ik heb gemaakt in 2012. In mijn vrije tijd heb ik ook weer heel wat geshopt in 2012. Vandaag kunnen jullie mijn best buys zien. Het was nog best lastig om te bedenken wat je het hele jaar allemaal gekocht hebt, maar de beste dingen weet je dan toch wel te onthouden denk ik. Dus vandaag mijn aankopen waar ik veel plezier van heb en/of ga hebben.

Dit leren jasje is echt een topper! Dit jaar heb ik zelfs drie leren jasjes gekocht. Ook nog een rode en groen/grijze jasje. Alle drie draag ik met veel plezier, maar deze zwarte toch wel het meeste. Dit jasje is voor mij op maat gekocht en heb ik zelf kunnen 'ontwerpen'. Het is van heel soepel en zacht leer gemaakt op Bali. Het liefste draag ik dit jasje elke dag. Genoeg redenen om terug te gaan naar Bali. Ik wil nog wel zo'n leren jasje laten maken! 

Mijn Lanvin schoenen komen al voorbij bij de best buy. Natuurlijk heb ik deze nog geen twee weken in mijn bezit, maar ik weet zeker dat ik hier heel veel plezier van ga hebben!


Hierboven zijn twee super fijne jurkjes te zien! Het grijze jurkje is van Won Hundred en de tweede van Supertrash. Beide jurkjes heb ik super veel gedragen in de zomer en ik kan niet wachten om ze weer uit de kast te halen en aan te trekken.

Een hekel aan enkellaarsjes had ik! Toch heb ik nu een paar en draag ik ze met regelmaat. Het is ideaal te combineren en vooral met broeken. Een heel simpel laarsje, maar toch leuk door het printje.

Het afgelopen jaar heb ik de jasjes ontdekt. Deze vind ik wel heel leuk door de glitters. De glitters zijn niet over de top, maar precies goed. Ik vind het een heel fijn jasje die voor allerlei verschillende gelegenheden gedragen kan worden.


Op deze foto heb ik een vest/jasje aan van de River Island. Heerlijk warm, kleurrijk en losvallend. Ideaal! 



Mijn twee Michal Kors tassen kunnen niet ontbreken in dit lijstje. Twee prachtige tassen die ik dagelijks gebruik. Ik ben er nog steeds een beetje verliefd op! 

Dit parfum al eens geroken? Ik was meteen om en nam een flesje mee naar huis. Het ruikt zo lekker en ook de gehele dag blijf je het ruiken. Samen met mijn Juicy Couture parfum is dit mijn favoriet!

Ik heb geen koude voeten meer! 

De Juicy Couture armband kocht ik in New York samen met een bijpassende ketting. Love it!

Mijn eerste New Balance, wat zitten ze lekkere! Vooral met een spijkerbroek vind ik ze erg leuk.

Mijn Pink pak. Ik heb spijt dat ik niet nog een broek en vest heb gekocht in New York. De volgende keer neem ik zeker weer zo'n heerlijk zittend en zacht pak mee naar huis. Het zit zo fijn!



Ik dacht eigenlijk aan mijn beker van Blond Amsterdam, maar die had ik vorig jaar met kerst gekocht dus die mag niet meer in dit rijtje. Deze beker van de Starbucks mag hier zeker wel tussen staan. Ook deze gebruik ik nu ongeveer twee weekjes elke dag. Zeker geen miskoop en ik drink er lekker thee uit!

Als laatste deze blouse. Dit was de eerste blouse die ik kocht en daardoor ben ik blousen weer gaan dragen!

Dit was mijn lijst! Hebben jullie ook favorieten uit het jaar 2012?

14 opmerkingen:

  1. Dat glitter jasje is leuk zeg! Ik heb zeker ook favorieten gekocht in 2012! Vooral mijn Smaak tas en m'n sneaker wedges!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk onwijs mooie aankopen! I love pink too! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij een goed figuur zeg, jeetje!
    Anyways: leuk artiekl. Ik snap dat sommige jouw "best buys" waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen hoor Marlissa!
    De thee beker van Starbucks heb ik ook al een hele tijd en is ook bij mij favoriet.
    De parfum vind ik ook zo lekker maar heb ik nog niet. Mezelf toch maar eens cadeau doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige dingen! Die eerste MK tas en die jasjes zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's en aankopen. Super leuk meid!! >. Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt altijd leuke kleding! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke post!Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!
    Hele fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht, aaah dit vind ik je leukste aankoop! En toen kwamen er nog wat meer, haha. Dat jurkje staat je prachtig en die slangenboots zijn amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat leren jasje is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen