24-12-2012 / Lanvin sneakers



Dit zijn ze dan, mijn nieuwe schoenen! Ik was absoluut niet opzoek naar nieuwe schoenen. Mooie leren laarzen zou ik nog wel graag willen, maar dat is lastig. Deze prachtige Lanvin schoenen wil ik echt al jaren. De prijs die je moet betalen voor een paar schoenen van Lanvin is belachelijk. Toch droomde ik hier wel van. De Shoebaloo verkoopt ze en als ik daar binnen ben kijk ik altijd even bij Lanvin. Telkens zijn er weer nieuwe kleurencombinaties, wauw. Maar die prijs, au.

Vrijdag was het dan zo ver. Mijn middag maakte ik vol in de stad en de bios. Nadat de film was afgelopen dacht ik een slimme route te nemen naar de kapper, niet over de Lijnbaan (langs alle winkels). Ik had namelijk al genoeg gekocht. Nee, ik ging over de Karel Doormanstraat. Hier zitten wat mooiere winkels waar ik alleen kijk naar de etalages. Ik liep gleurend door de straat totdat daar, voor de deur, een tafel stond met Lanvins. Zag ik het nou goed? 30% korting? Hup de winkel in, mijn oog viel gelijk op het zwarte paar en ik vroeg mijn maat aan de verkoopster. Ja hoor, mijn maat was er nog. De schoenen zaten perfect en voordat ik het wist zei ik: 'deze neem ik mee'. Buiten had ik toch een beetje buikpijn. Het zijn mijn droomschoenen, maar met die 30% was het nog een flink bedrag. Normaal beslis ik nooit zo snel en denk ik er goed over na. Maar wat ben ik blij met deze schoenen! Ze zijn helemaal zwart en kunnen overal bijgedragen worden. Van het weekend heb ik ze al ingespoten en hebben ze alvast een beschermlaagje. Ik kan niet wachten om ze voor het eerst te dragen.

In juli had ik een wishlist gepost en ik moet zeggen dat ik goed mijn best heb gedaan. Zwarte schoenen van Lanvin stonden hier ook op en die kan ik nu doorstrepen! Mijn Michael Kors tas gebruik ik met liefde en het Ice Watch horloge heb ik geruild voor een horloge van Marc Jacobs. Alleen de Travel Scratch Map staat nog op mijn wishlist van juli 2012. Het afgelopen jaar heb ik toch heel wat mooie dingen mogen kopen.

Vanavond is het kerstavond en in Nederland is het traditie dat familie bij elkaar is. Dit is ook de avond dat er eventueel cadeautjes uitgepakt kunnen worden. Bij ons is de kerstman langs geweest en er liggen heel wat pakjes onder de boom. Ik ben nieuwsgierig. Wat doen jullie vanavond met kerstavond? Fijne avond!

10 opmerkingen:

  1. Oh wauw vind je schoenen echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schoenen zijn echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze, classy voor sneakers. Daar ben ik al een hele tijd naar op zoek. En wat gezellig kerstavond met pakjes, toevallig liggen er hier ook een aantal onder de boom! We hadden afgesproken geen pakjes te doen, maar mijn schoonmoeder kon zich niet inhouden. Ik ben heel erg benieuwd. Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepieee... veel plezier ermee. :) SUPER!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love them

    I wish you a wonderful Xmas Time :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW! Wat een prachtschoentjes. Geen buikpijn meer hebben hoor. Soms MOET je, jezelf heel goed verwennen;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah classy shoes. Niet mijn stijl, maar ze staan je vast heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen