22-12-2012 / Photo Journal

De afgelopen twee weken heb ik veel foto's gemaakt zeg! Mijn Iphone heeft weer hard gewerkt. Kijken jullie mee?
Een boom uitzoeken en dit is hem geworden ~ Leuke keukenpotten gekocht bij het tuincentrum ~ Bloggen, huiswerk maken en kijken voor een puppy ~ Zaterdagavond kwamen mijn oom en tante bij ons eten ~ Een aardig lijstje met wat gedaan moet worden ~ Kerstboom ~ Dinsdag ging ik lunchen bij Bagels and Beans ~ Leuke boekjes in de Selexyz ~ 's avonds had ik mijn eerste maaltijd van Julia's gegeten.
Woensdag hadden we homemade pizza ~ 's ochtends in de trein met mijn New Balance. Ik ben er nog steeds zo blij mee! ~ College Sport & Voeding ~ Kijk deze lelijke trein! Ik ging naar onze opdrachtgever van het evenement ~ Mijn DKNY tas mocht ook weer een keertje mee ~ De lekkerste snack ~ Zaterdag was ik eerst gaan shoppen in Utrecht en in de avond ging ik met familie eten bij de Hoefslag. Dit is een sterrenrestaurant. ~ Ik vind ons boompje best mooi geworden ~ De uiltjes in de boom zijn zo schattig! 
Zondag ging ik koekjes bakken ~ Dit zijn ze geworden! ~ Tomatensoep met zelf gebakken brood ~ Daar gaat die wekker weer. Ook al gaat het elke dag om half 6, het blijft een gevecht haha ~ Mijn nieuwe beker! ~ Goedemorgen, Rotterdam. Die dinsdag was echt een lange, vermoeiende, maar leuke dag ~ Bijna weer thuis. ~ Kerstdonuts ~ En ik kreeg paaseitjes bij de metro? 
Woensdag ging ik met twee vriendinnen uit eten, want er was iemand bijna jarig!:) De middag heb ik met mijn moeder doorgebracht in de stad, gezellig! ~ Toetje ~ De volgende ochtend gewoon weer te vinden bij het hoorcollege ~ Hiep, Hiep, Hoera, Kelly is 20 jaar. Cupcake gehaald bij Ten To Three Bakery ~ Mijn Starbucks beter laten vullen bij de Starbucks. Toch leuker dan een kerstbeker? ~ In de trein foto's uitzoeken ~ Vrijdag ging ik voor zwart en simpel ~ Met een beetje kleur door mijn nieuwe sjaal ~ Shoppen bij Supertrash en genoeg gepast. 

Twijfel tussen deze twee broeken van de Supertrash. Wat het geworden is, is maandag denk ik wel te zien op mijn blog ~ Na al het shoppen ben ik naar de film gegaan. Een stuk veiliger en goedkoper ~ Om 19.00 uur had ik een afspraak bij de kapper. Mijn haar zit weer perfect! ~ Chinees festival in Rotterdam ~ Moe, maar voldoen in de trein ~ En kijk wat ik gisteren gekocht heb....

20 opmerkingen:

  1. Dat zijn flink wat foto's haha! Wat een leuke keukenpotten heb je gekocht :D Ben benieuwd wat er in je tasje zit op de laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Je hebt het maar druk gehad ;-)

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een foto's zeg!! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! En oeh, Lanvin! Ik ben benieuwd wat erin zit. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn een heleboel foto's maar wel leuk! Ik vind dit wel altijd echt leuk om te lezen en te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm, die foodies! Leuke foto's weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat trek jij lekker veel foto's! Wat vond je van De Vijf Legendes? Ik vond hem zo slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ik moet zeggen dat ik zonder verwachtingen naar de Vijf Legendes ging. Ik wist eigenlijk helemaal niet wat het verhaal was. In de zaal ontdekte ik dat het een kinderfilm was en vroeg ik me af waar ik nou weer naar ging kijken. Achteraf vond ik het nog wel grappig, maar goed is een ander verhaal.

      Verwijderen
  8. Dat zijn weer een hoop foto,s. Die koekjes zien er leuk uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne diary weer! Lekker druk, maar dat is ook wel fijn! Ga je een pup kopen:)? Ben erg benieuwd! Ennn... dat laatste pakketje maakt me erg nieuwsgierig;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil echt super graag een puppy, het liefste vandaag nog! Nu had ik me van de week wel bedacht dat ik misschien stage wil/ga lopen in het buitenland en dat is van september tot januari. Dan zou mijn puppy misschien net een half jaar zijn als ik weg ga en dat wil ik echt niet. Dus dan wacht ik liever met een puppy na mijn stage, zodat ik alle tijd met hem heb! Maar ik ben al wel aan het rond kijken voor een Pomeriaan:) (vooronderzoek haha)

      Verwijderen
  10. Dat ziet er allemaal heel leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's weer! En weer met lekker eten :) En ik ben ook heel benieuwd wat er in dat pakketje zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah super leuk, vind dit altijd zo leuk om te zien bij andere bloggers!

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekker eten allemaal!
    Weet je al wat voor een soort ras hond je wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind deze overzichtjes zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen