10-12-2012 / Inspiration ~ Lifestyle #4


De laatste tijd had ik weer mijn twijfels of ik wit wel zo leuk vind voor in een huis. Nu ben ik weer helemaal om. Ruimtes met veel licht en wit trekken mij toch het meeste aan. En nee, het hoeft niet helemaal wit te zijn. Met wat kleurrijke accessoires kan je een ruimte helemaal eigen maken. De eerste foto van de slaapkamer met en geweldig groot schilderij van New York boven het bed is toch helemaal fantastisch?! Zo witte, houten vloer vind ik ook echt onwijs stoer voor in de slaapkamer. Wat ik ook echt helemaal leuk vind op een van deze foto's, de vijfde (naast de foto met de computer) zijn die gekleurde platen achter een bank. Hoe simpel is dat? Dat interieur heeft ook iets robuust, maar toch is het heel sfeervol. Ja, dat zie ik ook wel zitten. Een combinatie van wit en wat zachte kleuren vind ik belangrijk. Maar ook het gebruik van verschillende materialen maakt een huis helemaal leuk. Zo zag ik op Bali een fantastische eettafel met een houten blad en ijzeren poten. Ben nog steeds verliefd op die tafel. Hout maakt een huis gezellig en knus!

18 opmerkingen:

  1. Ik vind wit ontzettend mooi, het is zo ruimtelijk! Vind dit ook heel erg tof, al zou ik inderdaad een gekleurde muur ook wel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke plaatjes! Vooral al dat wit. Ik zou alleen wel kiezen voor een klein beetje kleur erbij op de muren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, wat tof. Vooral de eerste twee plaatjes vind ik heel fijn! Ik houd van wit (met een beetje kleur) in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, kun je veel inspiratie aan op doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en mooie inspi, de derde kamer is echt mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moooi! Absoluut ook mijn stijl! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mijn stijl, wit is inderdaad heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker mooi die platen achter de bank! Alles is mooi haha, goede plaatjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook een fan van wit! Helemaal als je een witte slaapkamer hebt, dan is het allemaal zo schoon en fris! Hele mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo gaaf! Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik wel van de wittinten ben, sinds ik op mezelf woon! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind wit prachtig voor in huis, maar vroeg me altijd af hoe dat 's avonds eruit zag. Maar laatst was ik op een feestje bij een collega van mijn vriend en zij hadden zo'n wit huis en ook 's avonds is het prachtig en ruim. Dus nu ben ik definitief om... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige inspiratie! Ik wil ook graag een wit interieur met withouten decoratie en een supergrote zwart-witte stadsfoto :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke inspiratie! Ik vind die met die bank met die grijze plaid en oud roze kussentjes echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie inspiratie.. hou erg van wit in een huis gecombineerd met hier en daar wat kleur. En zo'n houten vloer geeft zoveel karakter!
    Trouwens.. bedankt voor het bezoeken van mijn blog, waardeer het heel erg!

    xoxo
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie inspiratie! Ik hou ook van wit en hout, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, mooie plaatjes! Ik hou ook van wit en houten vloeren en ruimte en licht. Succes met keuzes maken!

    BeantwoordenVerwijderen