07-12-2012 / Let it snow




Ik haat sneeuw! Echt ik begrijp dat mensen het leuk vinden, maar ik vind dat echt niet. Het verpest je schoenen, je kan niet meer normaal fietsen (ik val dus altijd), het wordt een grote vieze blubber, de NS die het zwaar heeft en het is overal ook nog eens spiegelglad. Jakkes! De hondjes kunnen er daarentegen wel van genieten. Vandaag heb ik besloten om maar een dagje vrij te nemen. De NS beloofde niet veel goeds en ik heb maar 50 minuten college. Daar gaan we niet al die moeite voor doen. Ik zal mijn hondje dan maar eens blij maken met een wandeling door de sneeuw. Hij wordt altijd helemaal gek van die sneeuw, dat is dan wel weer leuk! Hondjes kunnen er gewoon van genieten en wij moeten alles doen met de sneeuw en dat verloopt dan niet meer soepel. Alles gaat gewoon door! De sneeuw zorgt dan voor ellende. Dus misschien is sneeuw wel leuk, als je een dag helemaal niets hoeft te doen, nergens heen moet en gewoon kan genieten vanuit huis of bijvoorbeeld met een wandeling. Misschien kan ik het, die sneeuw, vandaag dan wel een beetje waarderen.Succes mensen, die wel met de trein of auto moeten! Enjoy

22 opmerkingen:

  1. Ik zag je foto’s en ik bereide me al voor op een positief berichtje over sneeuw.. THANKGOD Ik haat sneeuw ook. De eerste tien minuten is het leuk, dan wil ik nog wel een wandeling maken, maar zodra ik op het station door de drek loop ben ik het helemaal vergeten, bah… Ik tel af naar de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op sneeuw. Schoenen.. Met Dr. Martens of moonboots kom ik mijn dag prima door. Het ziet er super mooi uit, je kan er lekker in skien en het kraakt zo fijn onder je voeten. Nee ik ben dol op sneeuw haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, ik hou van sneeuw! Ben vandaag ook maar thuis gebleven, wat een drama is het(dat dan weer wel). Vooral als de NS je vervoerbedrijf is, aaaaah. Leuke plaatjes, wordt er vrolijk van:)! And have fun met je doggy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's. Jammer van alle drama op de weg he. Maar sneeuw is idd leuk als je lekker thuis zit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben vandaag sneeuwvrij van school haha. Ik vind sneeuw opzich niet erg maar vind het wel vet irritant dat iedereen dan gaat panikeren en ineens niet meer lijkt te kunnen rijden. Hallo zachtjes rijden, afstand houden ga niet zo op mn bumper kleven als het glad is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nooit een winterfan geweest, kan nu toch de winterse gezelligheid wel meer waarderen. Gisterochtend voor het eerst weer op de fiets door de sneeuw naar m'n werk gemoeten, vreselijk koud, maar toch had het iets! Ook de sneeuw die er nu ligt, vind ik leuk. Fietsen door de sneeuw is een heel ander verhaal, vreselijk als het smelt en weer opvriest, eng vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zolang je niet op pad hoeft, is sneeuw inderdaad best wel leuk. Het ziet er vooral zo mooi uit. Maar als je dan moet reizen, poe. Ik word al moe van het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne plaatjes, maar ik kom vandaag toch lekker mijn huis niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh wat negatief. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen er een hekel aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha sorry, gelukkig kunnen veel mensen wel genieten van de sneeuw.

      Verwijderen
  10. Ik vind sneeuw echt super leuk! Mijn hondje vond de sneeuw ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar sneeuw zorgt wel voor heeeele mooie plaatjes :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pretty! Ik vind sneeuw zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De drek en fietsen door de kou - nee. Maar sneeuw als je aan de warme chocolademelk zit, of sneeuw als je (met vertraging, dat helaas wel) in de trein zit tussen Almere en Lelystad en hertjes ziet rennen door de Oostvaardersplassen - ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben het met je eens hoor. Ik heb een hekel aan sneeuw, maar zolang ik thuis zit en niks hoef te doen, dan kan ik er toch wel van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Preach! hahahah, je hebt gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto´s! Ik ben dol op sneeuw wordt er altijd helemaal happy van!

    BeantwoordenVerwijderen