19-12-2012 / A cup of tea

Elke dag, elk moment en overal drink ik thee. Ik ben een echte theeleut. 's winters of zomers, liters thee gaan er doorheen. Onderweg naar de Hogeschool koop ik vaak thee op Utrecht Centraal of op school zodra de kantine opengaat. Daar ga ik nu verandering inbrengen, want ik heb vast een kerstcadeautje gekocht voor mij zelf. Namelijk deze handig thermobeker van de Starbucks. Nu kan ik voortaan mijn (groene) thee meenemen en begin ik elke dag goed met een kop thee. Wat drink jij het liefste?
Nog wat leuke foto's die ik vond bij weheartit. Thee hoeft niet saai te zijn!:



14 opmerkingen:

  1. Ik houd ook van thee!! Het liefst de hele dag door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love thee! :D en huh, roze thee? Wat ziet dat er eng uit! hahaha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa hier nog een! Ik ga dan ook nu een kopje thee zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inspiratie! Die ginseng thee hebben ze leuk omgebouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thee!! <3 <3 Zo'n starbucks mok is ideaal. Ik heb gewoon een saaie van de Blokker. Maar het scheelt handen met geld als je je eigen thee meeneemt is mijn ervaring. Mooie inspiratiefoto's ook, ik vind die theehangertjes schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een 'saaie' van de Blokker is precies hetzelfde als van de Starbucks! Het is inderdaad echt ideaal, ben er nu al super blij mee. :)

      Verwijderen
  6. Ik houd echt van thee!! Die roze ziet er wel een beetje raar uit, wat voor soort is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vraag me af of het wel thee is... Misschien een cocktail in een theepot?

      Verwijderen
  7. Die roze thee is echt geweldig, die wil ik ook een keer drinken! Ik heb een cheap ass theebeker die ik ooit gevonden heb bij de Action, maar ik neem 'm eigenlijk nooit mee haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke plaatjes. Thee is gewoon een big love.. zeg maar. Leuk cadeautje heb je gekocht voor jezelf. Lekt deze beker niet? Of is het niet de bedoeling dat hij mee kan in je tas? Maar is het meer zo'n 'autobeker'"?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die beker van de Starbucks is echt ideaal! Het lekt niet en het gaat al heel de week mee in me tas. De thee blijft ook erg lang warm;)

      Verwijderen
  9. Ik heb ook altijd een thermoskan thee bij me, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh, zo'n thermobeker is echt heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke afbeeldingen! thee, ik sta er mee op en ga er mee naar bed. overal waar ik ben. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen