21-12-2012 / Het aftellen kan beginnen


Het aftellen kan beginnen! Vandaag heb ik mijn laatste college en dat betekent dat om 12 uur mijn vakantie begint. Wat een verademing om te weten dat 1) dat ik vandaag al om 12 uur klaar ben en 2) dat de vakantie dan begint. Het idee dat het al bijna kerst is heb ik echt totaal niet. Toch is het nog maar 4 nachtjes slapen. Ik verheug me nog veel meer op een paar dagen later, namelijk de vrijdag. Dan vertrek ik met mijn familie naar Hamburg. Heerlijk. Even geen school deze weken, maar lekker genieten: kerst vieren met familie, lekker eten, aandacht besteden aan mijn blog, en aandacht geven aan jullie blogs, series kijken (ik heb brothers and sisters gemist afgelopen week), wandelen met de hondjes, kamer opruimen (dat moet) en dan vrijdag naar Hamburg! Zijn de kerstkriebels er bij jullie al wel? Of al druk aan het voorbereiden? 

14 opmerkingen:

  1. Heeeerlijk! Ik heb vandaag om 4 uur officieel vakantie en vertrek morgen heerlijk naar Oostenrijk met meteen daarna Londen. Ik kom mijn kerst en oud & nieuw heerlijk door. Een hele fijne vakantie voor jou! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow! Heel veel plezier in Oostenrijk en Londen!!!

      Verwijderen
  2. Heerlijk inderdaad! En ik ben ook heel blij met de rustige, gezellige dagen de komende twee weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeerlijk! En ik heb wel kerstkriebels ja! Vooral na die kerstkoekjes die ik gisteren heb gemaakt met jouw recept ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed allemaal! Ik moet vandaag nog werken, en eigenlijk volgende week maandag, donderdag en vrijdag ook. Geen vakantie voor mij dus, maar wel een soort van lang weekend want maandag kan ik vanuit 'huis' werken. Heel fijn vind ik. Ik zie ook wel uit naar gezellige kerstdiners met mijn familie. Veel plezier in Hamburg alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wel jammer dat je gewoon veel moet werken. Gelukkig kan je maandag wel thuiswerken! Geniet van je feestdagen en kerstdiners met familie!

      Verwijderen
  5. Wat fijn zeg! Geniet ervan, want voor je het weet zijn deze dagen zo weer voorbij. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh heerlijk! Fijn vooruitzicht dat jullie bijna weggaan! Ben erg benieuwd naar Hamburg moet ik zeggen:). Er komen vast wel wat posts.. hinthint;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier tijdens je vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om lekker vakantie te hebben! Ik ben ook lekker een weekje vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kerstkriebels zijn bij mij volop aanwezig! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen