01-07-2012 / New in: Desmar Dress





















Ik kon het weer niet laten! Sale is toch wel aantrekkelijk... Het jurkje van Supertrash vind ik echt super. In de winkel zag ik het al helemaal voor me: Het jurkje + sandaaltjes + bruine benen + zon + Bali + strand + cocktail. Het perfecte plaatje. Daarnaast kan ik hem ook gewoon leuk combineren met een panty of broek. De roze top heb ik ook nog gekocht bij Supertrash en de twee rokjes bij Monki. Nog nooit eerder heb ik iets gekocht bij Monki, want de tops en bloesjes zijn niet voor mij gemaakt. Maar deze twee rokjes vind ik echt ideaal en het is weer eens wat anders dan een korte broek. Volgens mij heb ik genoeg geshopt de laatste tijd en ben ik klaar voor de zomer!

23 opmerkingen:

  1. Dat jurkje!!!! - heart eyes -

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk jurkje! Dat roze topje vind ik ook echt heel leuk.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jurkje is een geslaagde aankoop!! Fijn he, dat je meteen bruine benen, een strand enz. voor je ziet. Hoop dat we hier in Nederland nog veel dagen kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik denk dat ik het jurkje veel zal dragen! Hopelijk ook in Nederland, we hebben wel lang genoeg gewacht op de zomerdagen.

      Verwijderen
  4. ohh, heel mooi jurkje! Ik hou ook van sales, maar moet toch maar even wat rustiger aan doen met m'n inkomsten, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat herken ik ook wel! De sale is zo aantrekkelijk, maar ik moet nu ook wel even de stad ontwijken

      Verwijderen
  5. Dat jurkje vind ik heel mooi! :) Morgen ga ik sale-shoppen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier! Hopelijk slaag je ook, maar dat zal vast wel goed komen:)

      Verwijderen
  6. Dat jurkje is echt heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat jurkje is echt heel mooi!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleertjes! Vooral de jurk is superrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kleren, dat jurkje is echt fantastisch! Laat de zomer maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke itemsss :) super.. Dat ST jurkje is zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! De rokjes zien er heel chill uit! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, de dress is mooi! Perfect voor zomers weer inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat kleedje is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig jurkje! Veel plezier in Bali :D

    xx

    http://liquoriceandpumps.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen