02-07-2012 / Betuws Spektakel


Het 'boerenfeest' kan beginnen.


Gers Pardoel
Eind van de avond, nadat we al nat gegooid waren met bier en cola! Wat stonken we en we plakten aan alle kanten.

Loempia's eten






Zaterdagavond was het zover, het Betuws Spektakel. Een paar jaar geleden ben ik hier ook al naar toe geweest. Achteraf had ik gezegd dat ik er echt nooit meer heen zou gaan. Ik vond het werkelijk verschrikkelijk! Dus niet, afgelopen weekend was ik er gewoon weer bij. Tijdens een etentje met vriendinnen hadden we het opeens over tentfeesten. Vraag me niet hoe we hier bij kwamen. Ik ben wel bekend met de tentfeesten maar zij niet.  Ze wilden het ook wel eens meemaken. Voor de grap zei ik: 'dan moet je naar het Betuws Spektakel'. Dit is een van de grootste tentfeesten. Dol enthousiast waren ze en ik kon de kaartjes gaan bestellen. Help! 

Het Betuws Spektakel duurt altijd drie dagen met optredens van verschillende artiesten. De avond dat wij gingen kwamen Gers Pardoel, Rowen Heze, BZB en verschillende DJ's. Dit betekent dat het bier letterlijk door de lucht vliegt en dat de mannen (vooraan bij het podium) met een t-shirt aan niet veilig zijn. Shirts worden uitgetrokken (gescheurd). Om dit te kunnen voorstellen moet je het meemaken. De muziek was niet echt top (totaal niet mijn smaak), maar sfeer was er wel. Ik kwam veel mensen tegen die ik al een tijdje niet meer gezien had. Dat is altijd leuk! En met elkaar hebben we er een top avond van gemaakt. Veel gelachen, gegild (ja, je moest het eens horen toen we bekogeld werden met cola en bier) en gedanst. Een heerlijk avondje en ik heb er totaal geen spijt van dat ik er heen ben gegaan. 's nachts hebben we nog een douche genomen! Dit was echt heel hard nodig. Onze haren waren gewoon hard van het bier en alles plakte en stonk. Na een korte nacht heb ik zondag snel een ontbijtje voor ons gemaakt en vertrokken ze weer richting Rotterdam. 

Ik ga nu ontspannen in het wellnessresort Elysium. Het is voor mij de eerste keer om een dag door te brengen in een wellnessresort, dus ik ben erg benieuwd. 

16 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit! Leuke foto's :) Geniet maar lekker van je dagje in het welnesscentrum! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Dat heb ik zeker gedaan:) Het was heerlijk

      Verwijderen
  2. zo te zien heb je het leuk gehad, leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk! Ziet er wel gezellig uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super leuk uit! Geniet nog van het welnescentrum! :D
    xx Elize

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, besproeit worden cola en bier lijkt me niet echt iets voor mij :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb er ook maar niet over nagedacht! VIES!!!

      Verwijderen
  6. Ik heb Gers Pardoel 2 keer live gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Voor mij was het de eerste keer, maar hij deed het wel leuk:)

      Verwijderen
  7. wat ziet het er gezellig uit op die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto´s zeg. Ik ging vroeger wel eens naar dorpsfeesten en dan stonk ik de day after ook naar bier. En jakkes wat plakten mijn haren daar altijd van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's, ik hou van festivals <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig was de sfeer wel goed! Die loempia's zien er yummie uit!!

    BeantwoordenVerwijderen