28-07-2012 / Valencia, het oude gedeelte

Het is best schandalig! Vandaag vlieg ik alweer naar Singapore samen met mijn ouders en zus. We zullen 4 dagen in Singapore zijn en dan gaan we door naar Bali. Er gaat een laptop mee, zodat we (ik en Jesdiny) kunnen bloggen vanuit Azie. En dan kunnen we in de avonden afleveringen van de serie Private Practice kijken! Vorig jaar hebben wij drie seizoenen van Grey's Anatomy gekeken en dat was goed bevallen. Nu nog wat foto's van mijn fijne stedentrip Valencia.

Breakfast

Het stadhuis

Ayuntamiento, grootste plein van Valencia

Porte de la Mar, dit was vroeger de toegangspoort die de stad met de haven verbond.

Porte de la Mar

Prachtige blauwe lucht

Valencia 

Spongebob en Patrick

Een park van 10 km lang, wat vroeger een rivier was (Turia). Ik vond dit persoonlijk niet een erg mooi park. Er zijn nog veel kleine parkjes in Valencia die mij veel meer aanspreken. 

IJS!!

Plaza de la Virgen

Uitzicht vanaf de klokkentoren

Torentje

Kijkgaten

Plaza de la Virgen bij de fontein

Nog een keertje

Mercado Central, een grote markt

Hammetjes. Hier heb ik worstjes gekocht voor mijn vader en broer, want die zijn daar dol op.

Ons hotel, Reina Victoria


























Morgen zal ik de laatste foto's van Valencia posten!

18 opmerkingen:

  1. Echt super mooie gebouwen zeg! Goede reis naar Singapore en Bali! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, Singapore en Bali! Ben wel een klein beetje jaloers hoor!
    Deze foto's zijn ook weer tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet Valencia er mooi uit, nog een stad voor op mijn lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige foto's uit Valencia! Heel veel plezier gewenst in Singapore en Bali :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Valencia ziet er echt heel mooi uit zo! Verder heel veel plezier in Singapore en Bali, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm lekker ontbijtje en mooie foto's! Lijkt me wel een leuke bestemming! Mooie shorts ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! En een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit! Geniet van je volgende reis! Helemaal niet schandalig, je leeft maar een keer en moet daarvan genieten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel, mooie foto's ook!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's, ziet er super uit! De zandsculptuur van Spongebob is echt te gek ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne foto's! Veel plezier op jullie volgende bestemming;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's en veel plezier met je volgende reis, lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zozo, naar Singapore klinkt goed! Leuke foto's weer! (: Have fun x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van je vakantie in Singapore! Je foto's van Valencia zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen