20-07-2012 / Valencia komt wel heel dichtbij


Vandaag moet ik dan echt mijn koffer gaan inpakken. Ik ben hier nooit goed in, want 1) ik neem sowieso altijd te veel mee 2) ik bedenk allerlei situaties die voor kunnen komen en er moet dus nog meer mee 3) eigenlijk moet gewoon alles mee. Dit komt erop neer dat de koffer altijd helemaal vol zit en de helft niet gedragen wordt. Het maakt niet uit hoelang ik weg ga. Die koffer komt wel vol. Zondagochtend om 05.00 uur vertrek ik richting Schiphol voor een stedentrip naar Valencia, maar ik zal daar ook naar het strand gaan. Bikini's, strandlaken en strandtas moeten dus ook mee. Wat ik echt zo zou vergeten (op de bikini's na dan). Ik ga zometeen eerst maar even een checklist maken en kledingsetjes voor de dagen uitzoeken (inclusief schoenen). In de hoop dat ik dan niet te veel meeneem en ook niets belangrijks vergeet! Als ik terug kom uit Valencia ben ik twee dagen thuis, voordat ik vertrek naar Singapore. Hier wil ik ook rekening mee houden met het inpakken van me koffer qua wassen etc. Wat een gedoe die koffer inpakken. Vinden jullie het ook lastig? Nou ja, zolang de belangrijke papieren, zonnebrand, een zonnebril, camera en muggenspray mee zijn komt het allemaal goed!

17 opmerkingen:

  1. Ahh spannend! En heel erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem ook altijd megaveel mee.. Zelfs als mijn vriend en ik 1 nachtje bij mijn schoonouders logeren gaan er 3 kledingsetjes mee, omdat ik wel wil kiezen natuurlijk.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet ook een checklist maken, anders zal ik zeker iets vergeten! Twee weken in Nederland en twee weken in Italië en een koffer... agh hoe zou het lukken?! :D

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast heel veel plezier! En ik herken het, neem ook altijd teveel mee.. Maar ja, zomer kleding weegt eigenlijk haast niets en ik heb liever teveel dan te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat altijd zo vervelend om mijn koffer in te pakken. Ik neem ook altijd véél te veel mee. Of ik nu een weekendje of een week weg ga, ik heb altijd ongeveer evenveel bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Valencia is volgens mij echt leuk! Ik neem ook ALTIJD teveel mee. Op de een of andere gekke manier heb ik 15 kilo in mn koffer als dat mag, maar als 23 kilo mag heb ik dat erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik haat inpakken ook, maar stiekem ben ik er wel goed in. Ik pak heel basic in, ik heb nooit te veel mee! (Soms wel een beetje te weinig maar kom.) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd als je je koffer gaat inpakken krijg je zo'n gevoel van.. Aaaaaaah ik ga bijna!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leeuk zeg! Ik neem (helaas) ook altijd veel te veel kleding mee op vakantie..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enjoy your trip! En je weet wat ze zeggen 'beter teveel dan te weinig!'

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk, hele fijne vakantie(s) vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahh, wat lekker dat je daar heen gaat. Lijkt me super. En nog naar Singapore ook, mazzelaar ;-)
    Veel plezier!

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat je ook inpakt, ga lekker genieten, fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Herkenbaar dit, ik neem altijd veel te veel kleren mee :P But better be safe than sorry zeg ik dan maar altijd!

    BeantwoordenVerwijderen