22-07-2012 / Sunshine

Mr. Pig draait een muziekje voor mij tijdens het inpakken


Kledingsetjes uitzoeken


Veel lijstjes gemaakt


Het kan de koffer in


Handbagage










































































































































































Als het goed is ben ik rond een uurtje of 10.00 in Valencia samen met mijn vriendinnetje. Volgens mij heb ik meer dan genoeg meegenomen voor die paar dagen in de stad. Met wat tips van jullie, zoals lijstjes maken en kledingsetjes uitzoeken, is het helemaal goed gekomen. Mijn handbagage was nog wel een probleem, want ik wilde onwijs veel meenemen. De camera neemt al de helft van mijn tas in beslag. uiteindelijk paste het wel allemaal.

Wij verblijven in het Husa Reina Victoria Hotel wat bij het grote Plaza Ayutamiento gelegen is. De ligging blijkt perfect te zijn volgende de vele beoordelingen op het internet. Dit vind ik toch wel het belangrijkste (+dat het schoon is!) voor een hotel tijdens een stedentrip.

Ik ga genieten in Valencia en ben super benieuwd naar deze Spaanse stad. Gelukkig komt de zon nu ook naar Nederland. Donderdag zal ik de eerste foto's van mijn reisje laten zien. Geniet allemaal van de zon ;)

Hotel Reisa Victoria Valencia

24 opmerkingen:

  1. Je bent wel goed voorbereid als ik dat lijstje zo zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige station voor je iPod haha! Ik wil ook zo'n ding! Fijne vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier! En die pig is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh, mr Pig, love it. Echt super cool. Ik heb nog nooit zoiets gezien.
    Veel plezier!

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Mr Pig is echt geniaal :D Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. cute pics, cute blog! do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je een commentaartje achter liet op mijn blog! Veel plezier in Valencia, ik ben benieuwd naar jouw foto's. Ik vond het een erg mooie stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Heel veel plezier. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Valencia lijkt me super leuk! ^^ Veel plezier daar! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leeeuk, ik hou van vakantievoorbereidingen. Dit ziet er goed voorbereid uit, geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel plezier! En het hotel ziet er leuk uit. : )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben heel benieuwd naar je ervaringen! Ziet er mooi uit en wat heb je een toffe camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heerlijk uit! Voor al het eten Hmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Valencia ziet er zo ongelofelijk mooi uit! Moesten de vliegtickets zo duur niet zijn, het lief en ik vlogen er in september naartoe (voor de moderne architectuur), maar helaas...

    BeantwoordenVerwijderen