09-07-2012 / Karl Lagerfeld - zijn visie



Ik hoef niet te vertellen hoe inspirerend Karl Lagerfeld is. Hij heeft Chanel veranderd,
de naam mocht hij nog net niet veranderen van Coco Chanel, in een fantastisch merk. Iedereen wil wel gezien worden met een tas, een kledingstuk of met een sieraad van Chanel. Het is nu absoluut geen merk meer voor de oudere dames, wat het in eerste instantie (met Coco Chanel aan het hoofd) wel was. Dit is een inspirerend filmpje waarin Karl Lagerfeld verteld over zijn visie van de fall/winter 2012 Haute Couture Collection, die hij afgelopen week showde tijdens de Fashion Week in Parijs. Om het bekende Chanel jasje te creëren, zijn er maar liefst 3000 uren nodig. Een jasje heeft dus 3000 uur nodig om gemaakt te worden!! Wat een tijd om een jasje te maken, maar je hebt dan wel een prachtig Haute Couture kledingstuk. Benieuwd naar de gehele collectie? Fashion Show Parijs. De collectie is weer eens schitterend.

11 opmerkingen:

  1. Dankje voor je comment! Ik ben er zelf ook heel blij mee.

    Follow& Visit http://monstrousstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, heerlijk, fijn, geweldig. Oh, ik hou van die man.. en van Chanel;) Ooit bemachtig ik een heeele mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig, bedankt voor je leuke reactie! Zullen we elkaar volgen? Heel veel liefs,

    May

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collectie, alleen heb ik zelf niet te drang van: 'Dat moet ik hebben!'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind alles er redelijk mooi uit zien. En hoe kan je zolang werken aan een jasje? Ik vind hem wel mooi (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij Karl moet ik altijd denken aan die tas met Karl Who? erop geschilderd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave post!
    Bedankt voor de reactie op mijn blog!X

    BeantwoordenVerwijderen