05-07-2012 / Week 3: Ontspannend







Bedrijfsdag op een communicatiebureau. De routebeschrijving was achteraf niet nodig - lunchen met de Jackie (lelijke cover!) - Sapje met een bagel bij Mokka More - shoppen met mama in Utrecht - scrub en masker - Betuws Spektakel - brandwond, AU! - verse ananas - Calippo na het tennissen. Was precies wat ik nodig had, lekker zoet. Het was lang geleden dat ik een calippo op had. - Rich Bitch - Officieel mijn propedeuse gehaald - Risotto, yummie - ook even bij reisbureaus gevraagd voor New York, maar daar was het nog duurder dan op het internet - Reispapieren voor een andere vakantie opgehaald - op het terras bij Elysium - en kleine eendjes gespot

28 opmerkingen:

  1. Ziet eruit als een fijne week. Dat broodje ziet er trouwens wel heel lekker uit!! Wat moet het heerlijk zijn een reis naar New York in het vooruitzicht te hebben, fijn, fijn, fijn!! Hou van dit soort posts:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke foto's! wat fijn dat je je propedeuse hebt gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's ! :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jackie en de calipo zijn mijn favorieten..
    Ik vind het een mooie opvallend cover van Jackie.

    Check mijn nieuwste beauty-review en laat een reactie achter.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees dat jij de opleiding communicatie doet..
    Vol-of deeltijd en kan je mij iets over deze opleiding vertellen..
    Vak inhoud, stage, etc en wat vind je er zelf van..zwaar of gemiddeld
    Heb namelijk interesse in deze opleiding omdat het heel breed is,.

    X Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je lieve reactie! Jou blog ziet er erg leuk uit zeg! Ik ga je volgen. :) Ziet er uit als een gezellige week! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's… En mmmmm verse ananas & Calippo's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Ik heb nu ook zin in een calipo, ik ga er zo maar weer is een eten haha (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke foto's allemaal! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk artikel! en gave foto's wat een droppief zeg , die kleine eendjes .
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke foto's meid!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk leuk :D
    Die aardbei calippo's.. zijn die nou lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze lekker, het is wel erg zoet! Dus daar moet je van houden;)

      Verwijderen
  13. Leuke foto's ^^! Cool dat je de Jackie hebt gekocht ^^! Daar staat Tamara van Hollands Next Top Model toch op de cover =]?? In ieder geval leuk om te zien ^^! Ik heb trouwens ook reisboekjes gekocht, ik heb nog steeds geen flauw idee waar ik heen ga!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf artikel, leuke blog heb je trouwens!

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je P! En wat gaaf dat je naar New York gaat zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I don't even know how I stopped up right here, however I believed this put up used to be good. I don't understand who you're but certainly you're going to a famous blogger should you aren't already. Cheers!
    Look at my web blog - learn piano

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Highly energetic blog, I enjoyed that a lot. Will there be
    a part 2?
    My weblog ; direct download movies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to
    look it over. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Terrific blog and brilliant design and style.
    Here is my blog post : cheap cigarettes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey! Someone in my Myspace group shared this website with us so I
    came to look it over. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this
    to my followers! Terrific blog and brilliant design and
    style.
    My site - cheap cigarettes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I always used to read article in news papers but now as I am a
    user of web therefore from now I am using net for posts, thanks
    to web.
    My web page : My Computer Is Slow

    BeantwoordenVerwijderen