16-07-2012 / Wishlist


1. Scratch map van Cadeau.nl: Op deze kaart kan je een goud laagje, van de landen waar je geweest bent, wegkrassen. Ik hou echt van reizen en wil zoveel mogelijk van de wereld zien. Dit is een hele leuke manier om te kijken waar je al geweest bent en wat een volgende vakantiebestemming kan zijn. Het is echt een geweldige webshop. Ik heb er al zoveel meer leuke dingen gezien, zoals een draw lamp, hondje met usb-sticks als pootjes, keukenaccessoires, Fish hotel en sharky (thee-ei). Zeker een kijkje waard!

2. Horloge van Ice Watch: Ik weet alleen nog niet in welke kleur (neon red, neon purple, Lagoon of die hier is afgebeeld Honey Pink). Het kan ook nog een hele andere kleur worden, maar deze lijken me nu leuk. Nu draag ik elke dag mijn Guess horloge, maar een kleurrijk horloge wil ik er graag bij hebben voor de afwisseling.

3. MICHAEL Michael Kors jet set leather tote: Binnenkort zal ik deze tas in mijn bezit hebben (het moet gewoon). Ik twijfelde over de kleur: zwart of taupe, zoals eerder te lezen was op mijn blog. De tas zag ik voor het eerst in de kleur taupe en ik was meteen verliefd. En een mooie zwarte tas heb ik ook al. De keuze is dus gevallen op de kleur taupe.

4. Lavin schoenen: Dit zijn schoenen die ik echt al heel lang wil. De schoen moet helemaal zwart zijn!

20 opmerkingen:

  1. zo leuk die scratchmap, en die site van cadeau.nl kende ik ook niet ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe schoenen! En die scratch map is heel leuk, heb hem hier thuis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS Leuke nieuwe lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk, die scratchmap staat ook hoog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Die scratchmap wil ik ook graag hebben!! En die tas, ooooh so pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die scratchmap lijkt me erg tof! En ik wil ook echt al heel lang een ice watch! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice wishlist, de scratch map is echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die tas wil ik ook wel :) Ik heb gisteren trouwens de film 'Devil' gekeken, hij was inderdaad spannend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat superleuk! Die tas is zo gaaf! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die eerste wil ik ooook! Lijkt me super leuk om alle landen weg te krassen. Al moet ik nog wel super veel zien haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ice watch horloges zijn heel leuk!! en die tas, love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn vader die kaart voor Sinterklaas gegeven, is echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja die landkaart is echt leuk!

    romanticnotdisgustingyet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love the bag en ik vind het concept van die wereldmap zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen