30-06-2012 / Elizabeth Arden




















Is het doosje niet prachtig? Ik vind de verpakking echt zo leuk. Gelukkig ken ik het product al en weet ik hoe fijn het is. (Kon ik het kopen om het product en niet voor de verpakking) Dus vanaf nu heb ik mijn eigen Eight Hour cream en hoef ik die niet meer van mijn zus te lenen. De Eight Hour Cream Lip is ook echt heel fijn. Ik heb snel last van droge lippen en ik heb ze ook al een paar keer verbrand. Dit werkt hier echt zo goed voor. Het zit nu standaard in me tas en heb het altijd bij me.

Nou vandaag schijnt dan eindelijk de zon! Ik ga hier heerlijk van genieten. Gewoon lekker in de tuin met wat tijdschriften of een boek. Tijd om die benen wat kleur te geven. Eind van de middag komen vriendinnen uit Rotterdam en vanavond gaan we naar een feest (ik had gezworen dat ik daar nooit meer heen zou gaan). Geniet allemaal van de zon vandaag :)

14 opmerkingen:

  1. Die verpakkingen zijn echt leukk !
    Bedankt voor je comment !
    Ik volg je, volg je terug ?

    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een mooi doosje! Heb gehoord dat dat heel fijn spul is, misschien ook maar een keertje proberen. Hopelijk toch veel plezier vanavond! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. adorable! congrats for your blog it's so cool

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat is zeker een mooie verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattigg :) Leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke verpakking! De Eight Hour Cream is zeker fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk! Lekker merk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eight Hour Cream is heilig! Leuk zo'n box zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, die verpakking ziet er ook echt heel leuk uit! Het merk zelf kon ik eigenlijk nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ziet er goed uit! Verbrande lippen klinkt wel erg pijnlijk... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi doosje en heel fijn spul! Hoop dat het een geslaagd feestje was:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eight hour cream heb ik zelf nooit ervaren, misschien moet ik het een keer proberen na je lovende woorden!

    BeantwoordenVerwijderen