12-07-2012 / Maastricht: Shoppen, eten en genieten









































(shoplog)





















Maastricht is een stad waar ik niet vaak kom, maar wat wel een onwijs leuke en gezellige stad is. Gisteren heb ik samen met Jesdiny de trein gepakt voor een dagje Maastricht. We wisten dat we een tijdje onderweg zouden zijn, maar eigenlijk viel het allemaal wel mee. Om 11 uur waren we in Maastricht en de zon begon te schijnen! In een leuk tentje 'Zondag' gingen we gelijk maar een stukje appelvlaai eten. Zo vaak kom ik niet in Limburg dus dan moet je wel een stukje vlaai eten (A).

In Maastricht zijn er heel veel boetiekjes. Dat maakt het shoppen nog leuker. In de boetiekjes zijn vooral mooie merken te koop. Ik heb een mooie top gekocht van 'By Malene Birger'.
Eindelijk heb ik het korte broekje van Supertrash gevonden. Overal was het uitverkocht of niet in mijn maat. De zoektocht had ik al opgegeven, maar in Maastricht was er nog een. Wat ben ik hier gelukkig mee! Jesdiny koopt eigenlijk nooit iets bij Supertrash, maar ook zij heeft nu veel moois gekocht. (Komt vast nog wel een shoplog op haar blog) Ik heb ook nog leuke schoentjes gekocht bij de Zara. Eerder op de dag had ik al dezelfde soort schoentjes gekocht bij de H&M, maar die heb ik snel teruggebracht. Die van de Zara waren echt mooier en veel meer een schoen. Tegenover de Zara hebben we geluncht op het terras met een broodje kip. En ons avondeten was een swirl (met aardbeien, cruesli en chocolade) in de trein op de terugweg. Het was een fijne dag in Maastricht en ik zou hier vaker heen moeten gaan om te shoppen!

39 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Maastricht is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die loafers zijn te gek!
    En je hebt heerlijke dingen gegeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh ik krijg direct weer trek van die foto´s!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind zo'n dagjes altijd superleuk :) toffe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jaaaa, Maastricht, zo geweldig leuk! Alsof je op vakantie bent in eigen land :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha inderdaad! Vakantie in eigen land, zo gevoel krijg je wel in Maastricht:)

      Verwijderen
  6. Super leuk! Ik kom nooit in Maastricht! Lijkt me wel leuk een keer.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook nog eens winkelen in Maastricht ! En nu heb ik ook zin in een stuk vlaai. En een Swirl. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Ik ben nog nooit in Maastricht geweest.

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet eruit als een leuk dagje! Ik ga binnenkort met een vriendin naar Maastricht (met de NS tienertoer) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke, super leuk! Het is een hele leuke stad, dus het wordt vast een heerlijk dagje met je vriendin:)

      Verwijderen
  10. Jaa mijn hometown! ;) Blij dat je een geslaagde dag hebt gehad! Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah dan woon je in een super leuke stad!! Wil er nog veel vaker heen gaan:)

      Verwijderen
  11. Ik vind je topje en je korte broek super leuk! En het eten en het uitzicht ziet er echt super mooi uit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh heerlijke foto's;) En die schoenen zijn heeeel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's ! Van die food pics krijg ik honger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's
    Dat shirtje doet me een beetje aan een penguin denk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh die taart, dat broodje en de swirl; jum! Ik vind het broekje en de schoentjes echt super! Maastricht is ook echt gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat broekje is gaaf!
    Ik ga binnenkort ook weer een bezoekje brengen aan het zuiden, zin in als ik zo jouw foto's zie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk een dagje shoppen in een andere stad, leuke dingetjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's! Krijg er honger van. Ik wil ook nog een keer naar Maastricht, maar dan ben ik wel een tijdje onderweg :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is inderdaad een nadeel, het reizen! Misschien leuk voor een nachtje of weekendje weg

      Verwijderen
  19. Lekker he zo'n swirl! Ik woon op 10 minuten van Maastricht dus ik ga er altijd winkelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het leukste aan shoppen is dat je maat heb kunnen vinden waarvan je dacht dat het overal was uitverkocht! Leuke items gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was echt een verassing dat het broekje er hing. Ik ben er super blij mee:)

      Verwijderen
  21. Vorige zomer heb ik enkele dagen in Maastricht doorgebracht. Ben dan blijven overnachten in een B&B daar. Keileuke stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik kan me voorstellen dat je hebt genoten ziet er super uit! bedankt voor je berichtje op mijn blog.. ik zou je graag volgen maar die functie doet het al weken niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke, wat vreemd! En vooral heel irritant voor jou...

      Verwijderen
  23. Wauw die schoentjes! En je nieuwe broek vind ik ook heel erg cool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. toffe stad. en je aankopen zijn leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk! Op zo'n dag eet en shop je de fijnste dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke foto's, ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er gezellig uit!
    &Wat een leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk, leuk, leuk! Ik heb die loafers in beige!

    xx
    http://chocotella.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen