04-07-2012 / Hello New York City


Oke, vandaag wilde ik eigenlijk mijn foto overzicht van de afgelopen week laten zien. Maar dit moet maar even wachten tot morgen. Ik ben namelijk dolgelukkig, want het is officieel. In oktober vlieg ik naar New York City. Gisteravond heb ik het hotel en een vlucht geboekt. In NYC ga ik mijn zus opzoeken. Zij gaat daar voor twee maanden wonen en studeren. Als ik kom is zij net klaar met studeren en kunnen wij ons samen vermaken in de stad. In 2008 en 2009 heb ik NYC al mogen ontdekken, en nu ga ik eindelijk terug naar die geweldige stad. 4 maanden wachten klinkt nog erg lang, maar voordat ik het weet wandel ik door de straten van de Big apple.

Waar ik nu sowieso al heen wil (en waar nog veel meer bij zal komen):

  • Magnolia Bakery: de lekkerste cupcakes van de wereld.
  • Greenwich Village: nog niet eerder geweest, maar volgens mijn zus is het heel leuk.
  • Forever 21: shoppen!
  • Pigalle: hier kan je zo lekker ontbijten met french toast. 
  • Juicy Couture: de winkels zijn alleen al prachtig en ik ben gek op de 'huispakken'. 
  • Central Park: daar moet je gewoon zijn. Zo fijne plek in de stad
  • Marc Jacobs stores bezoeken
  • En natuurlijk naar de Michael Kors winkel voor mijn "Perfect bag"
  • Oja, eten bij thé boathouse
  • 11/9 Memorial bezoeken

Volgens mij vergeet ik nog een heleboel, maar daar hebben we nog even de tijd voor om over na te denken. En als het goed is weet mijn zus (Jesdiny) dan alle leuke hotspots :)

2009: New York City

2009: French toast by Pigalle 
2009: Central Park

33 opmerkingen:

  1. New York staat hoog hoog op mijn lijstje!
    Flink sparen. Kan je daar lekker centjes uitgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een tip voor als je Magnolia Bakery wilt bezoeken: aan Columbus Avenue bij W 69th street zit een hele fijne waar je niet in de rij hoeft te staan zoals bij Rockefellar Center! En daar vlakbij zit ook een Century 21 en een grote Apple Store, mocht je daar heen willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldig! Ik ga er ook nog heen dit jaar of volgend jaar!
    En ik wist helemaal niet dat Jesdiny je zus is! Wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat je ook naar New York gaat! Is toch een fantastische stad:D

      Verwijderen
  4. Wat een fijne foto's! En super dat je jullie samen nog een tour door New york gaan maken. Kan ik mee in de koffer:)? (Wist trouwens niet dat Jesdiny je zus is;) volg haar ook:)!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te gekke foto's. Ik wil ook mee in de koffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top post ! Erg leuk :)

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gaaf! veel plezier in new york :)!!

    <3

    ps. you can now win some awesome 4EVER WITH EVERYONE bracelets on our blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i live in NYC! so glad you enjoyed it :> x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super tof! Vond het al heel gaaf dat je zus daar ging studeren en wonen idd. En nu lekker samen wat tijd er achter aan plakken. Super veel plezier vast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het kwam precies goed uit! Zij is klaar als ik vakantie krijg. Deze kans, om samen New York te verkennen, konden we niet laten liggen:)

      Verwijderen
  10. Leuk! Ik ben nog nooit in NY geweest en zou echt dol en dol graag een keer naar toe gaan. Heel veel plezier samen in NY en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh *jaloers* Dat is nog steeds een droom van mij!
    Super leuk in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Alvast heel veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, sounds amaaazing! Ik ben jaloers, haha. Veel plezier! En als er plek over is in de koffer.. wil ik me er stiekem best inproppen hoor. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke foto's.
    Ik vlieg komende zaterdag naar NY!!
    Ik heb er zoveel zin in.
    Het lijkt me leuk om elkaar te volgen. Ik ben je nieuwste volger, volg je terug?

    Liefs, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gaaf! Zaterdag gewoon al naar New York, dan moet ik opeens nog wel heel lang wachten haha. Heel veel plezier!!! (volg je)

      Verwijderen
  15. Gaaf zeg! Ik ben er nooit geweest.
    Alvast heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf! New York staat ook hoog op mijn lijstje. Lijkt me echt tof om daar een keer heen te gaan.
    Geweldige stad lijkt me het!
    Lfs, Cherel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. supergaaf, ik ga deze zomervakantie naar amerika
    alleen wel naar het westen, dus new york zit er niet in
    heel erg veel plezier alvast! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou het westen van Amerika is ook niet verkeerd! Super tof.
      Waar ga je dan heen (LA, Las Vegas)? Hele fijne vakantie:)

      Verwijderen
  18. Oh wauw, New York! En wat tof dat je zus daar gaat studeren! Moest dit in ons Erasmusprogramma zitten, ik schreef me er meteen voor in! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Abercrombie & Fitch winkel! Moet je echt heen haha!
    Zullen we elkaar volgen? :')
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Abercrombie & Fitch winkel! Moet je echt heen haha!
    Zullen we elkaar volgen? :')
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo vet dat je er weer naartoe gaat! Ik was daar ook in december/januari. New york blijft geweldig!

    -True

    BeantwoordenVerwijderen