06-07-2012 / Peter Pauper press





















Op de leuke blog van Caithlin leerde ik het merk Peter Pauper Press kennen. Zij had hier een agenda van gekocht. Op de site van het merk stonden nog veel meer leuke dingen. Ik heb ook weer een nieuwe agenda nodig en hier zag ik er genoeg, die mij wel leuk leken. De laatste paar jaar had ik een agenda van Paperchase (wat ook fijne agenda's verkoopt), maar dit is weer eens iets anders. In Utrecht kon ik het merk niet vinden (Bruna, Bijenkorf), maar in de boekenwinkel in mijn stadje verkochten ze het wel. Toevallig liep ik er tegen aan. Ik heb uiteindelijk gekozen voor deze agenda, omdat de kleuren rustig zijn. De inhoud is simpel en alleen de weken staan erin. Ik hou niet van agenda's met allerlei quotes, plaatjes en dat je zelf foto's kan toevoegen etc. Dus dit is een perfect agenda voor mij. Oja, het formaat is fijn! Niet zo dikke kleine, maar ook geen grote. Het is echt een tussenmaatje.

27 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk (en handig!) uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie agenda. Een agenda moet bij mij ook rustig en duidelijk zijn, maar moet ook wel een mooie kaft hebben. Dat heeft deze agenda zo te zien allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies, dat vind ik ook belangrijk en deze agenda heeft dat allemaal:)

      Verwijderen
  3. Hele mooie agenda! :) ik koop dit jaar maar geen agenda, ik gebruik hem werkelijk nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier vorig jaar ook een agenda van gekocht, vind ze echt zo moooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie agenda, lekker simpel!

    Haunted

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie agenda, leuke voorkant een simpele overzichtelijke binnenkant! Veel plezier in Valencia!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die agenda is echt super mooi! Ziet er ook wel handig uit, alleen gebruik is niet echt vaak een agenda... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe agenda :) Vind het vooral fijn dat hij lekker rustig en overzichtelijk oogt!


    xx,
    http://thefashionwritress.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie agenda ! Leuke buitenkant, en lekker overzichtelijk van binnen. Vind je het trouwens misschien leuk om mee te doen aan m'n winactie ? Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik koop elk jaar weer een agenda, maar doe er helemaal niets mee.. Zo slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat herken ik wel een beetje! Bij het begin gebruik ik de agenda heel fanatiek en dan doe ik er ook niets meer mee! Heb me nu voorgenomen om hem goed te gebruiken:)

      Verwijderen
  12. wat een super leuke agenda ik koop meestal er 1 bij de hema ik gebruik hem alleen maar om mijn rooster voor mijn werk erin te schrijven.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Zijn ze duur? Ik zie er hele leuke tussenzitten, normaal heb ik een van paperblanks maar die zijn best prijzig..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi, maar ik blijf toch bij de mijne ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is mooi! En wat heb je een leuke blog! Ik volg je. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke blog en super leuke agenda ga gelijk eens kijken wat ze nog meer hebben want deze uitstraling bevalt me wel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog een vraagje waar heb je het gekocht? zodat ik weet waar ze het merk verkopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gekocht bij een kantoor/boekenhandel in mijn stadje. De betere kantoorwinkels verkopen het merk wel. Ik kreeg als tip De Slegte en een website waar je het (zonder verzendkosten) kan bestellen: http://www.bookdepository.com

      Verwijderen
  18. Heel leuke agenda! Ziet er ook stevig uit zodat hij het een jaartje uithoud

    BeantwoordenVerwijderen