07-07-2012 / Inspiratie ~ Slaapkamer











































































Ik probeer veel inspiratie op te doen voor mijn slaapkamer! Soms maken alle beelden het nog ingewikkelder, maar het kan juist ook helpen om te bepalen wat je wel en/of niet mooi vind. Dat ik een lichte kamer wil staat vast, maar hoe? Hierboven wat foto's waar ik mooie dingen uit kan halen, zoals kleurrijke kussens om je kamer meer kleur te geven. Een donkere vloer met een wit bed vind ik een mooie combinatie. Mooier dan een witte vloer met een wit bed, wat ik in eerste instantie in mijn hoofd had. Zo komt er toch al een (heel) klein idee van mijn kamer.

19 opmerkingen:

  1. Sorry, de reacties zijn verwijderd! Ik had Intensedebate geïnstalleerd gisteravond, omdat ik aan het spelen was met mijn lay-out! Dacht dat het heel anders was, maar het is echt super irritant! Ik heb het programma dus weer verwijderd waardoor ook jullie reacties weg zijn gegaan. Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het enige nadeel is dat de beantwoord knop niet werkt! Hier werk ik aan om op te lossen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtige inspiratie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inspiratie! Ik vind het altijd leuk om dit soort foto's te bekijken of rond te neuzen in de Ikea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi <3 Dat huge bed, aaah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Vind vooral de derde erg uitnodigend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk om naar te kijken. Ik vind de slaapkamer in een huis zo belangrijk, het moet een oase van rust zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wauw, in één van deze slaapkamers wil ik wel iedere ochtend wakker worden, vooral die op de eerste foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die een na laatste foto vind ik heel sfeervol, ik zou zó in dat bed willen kruipen :-D Leuk he, inspiratie opdoen met mooie plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan er zo van genieten om nu al te dromen over de inrichting van ons stekje later

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg! Zou ongeveer precies t zelfde willen! Lekker wit maar niet saai wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love all finds!!!! Great felling from white and light rooms!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke inspiratie! Ik houd ook van licht met kleur accenten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Perfect gewoon. Al die kamers. Als ik later groot ben - haha - wil ik ook zo'n perfecte kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De laatste vind ik het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede inspiratie, en die laatste wauw <3

    BeantwoordenVerwijderen