11-07-2012 / Week 4: Zomer VS Herfst

Afgelopen week was niet echt spannend, maar een fijn vakantieweekje voor mij: lekker thuis, veel gesport, filmpjes kijken, goed eten en luieren. De foto's stralen dit wel uit haha! (niets spannends). Wel had ik nog een sollicitatiegesprek op de Hogeschool Rotterdam om eerstejaarsstudenten te begeleiden. Ik ben aangenomen, wat ik echt leuk vind! Voor volgende week heb ik weer leuke dingen op de planning staan. (Dagje Maastricht, Rotterdam en Amsterdam)!



Samen met mijn broer naar de McDonalds voor de McFlurry Magnum White. Wat een tegenvaller was het. En heel Nederland was dol enthousiast? - De Glamour lezen in mijn bikini in de tuin *summer* Een perfect recept voor een party staat in de Glamour - Tennissen. Helaas ging het weer regenen - Hartige taart gemaakt - De film Eat, Pray, Love gekeken (en nog meer) - Ham met meloen - Kaarsjes aangestoken. De zondagmiddag op mijn kamer doorgebracht met films, internet en groene thee *herfst?* - Wandelen met de honden - Nog steeds super blij met mijn Iphone hoesje - Luilakje - Hardlopen met Nike+ Running App 

23 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto's! Ook wel eens lekker om geen drukke week te hebben toch? Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is ook wel eens lekker! Gewoon een weekje even niets:)

      Verwijderen
  2. dankje voor je comment :)
    leuke post! en wauw, je Iphone hoesje is gaaf!
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jurk is inderdaad heel moooi en kleurrijk haha!

    Wat super leuke fotos! Dat iphone hoesje is prachtig!

    xxx
    www.fashionity.nl
    DONT FORGET TO JOIN OUR GIVE AWAY http://www.fashionity.nl/2012/07/winactie-kitsch-diva.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja, de ene keer is het zomer en de andere keer voelt het als herfst!

    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke foto's! Ik ben nu wel heel benieuwd naar de McFlurry Magnum White. Hij leek me wel lekker. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great pictures! I love that iphone case of the Tour Eiffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Heerlijk toch zo'n vakantieweekje :) Veel plezier in Maastricht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Maastricht was heel erg leuk (vandaag heen geweest). Morgen komt er een blogje over:)

      Verwijderen
  8. Leuk hoesje zeg voor je telefoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Ook leuk zo'n weekje luieren. ;)
    Ham en meloen heb ik deze zomer ook al veel gegeten haha, ziet er lekker uit!
    Liefs, Karolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! En wat is eat,pray,love toch een heerlijke film :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijke film inderdaad! Was voor mij alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien had.
      Een film om van te genieten en over na te denken

      Verwijderen
  11. Wat een leuk iPhone hoesje hebje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk overzichtje, ziet eruit als een heerlijke week

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! Je iphone hoedje is ook echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. love mcflurry <33 :)
    and oh, you i phone case is soo pretty!

    lots of love xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je baan ;-)
    Thanks voor de comment op mijn blog. Ik volg je nu op Bloglovin :)

    Ik heb ook een FB pagina aangemaakt, ik zou het leuk vinden om je daar ook te zien :)
    https://www.facebook.com/Fabulousstylews

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/2012/07/outfit-preview-yellow.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke foto's!
    Die tweede doet me eraan denken dat ik nog wat leuke magazines moet kopen voor ik op vakantie vertrek :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen