15-10-2012 / Zara Home

Uren kan ik doorbrengen op sites, zoals de Zara Home en Lifestyle. Ook al heb ik geen eigen huisje toch kan ik er niet genoeg van krijgen.  Je hebt studies die speciaal gericht zijn op interieur design. Dat lijkt me toch zo gaaf. Ergens droom ik nog wel eens om styliste te worden haha. De opleiding had ik bij het kiezen toch al snel doorgestreept, omdat het echt heel specifiek is. En wat ik wilde wist ik niet. Toch lijkt het me nog steeds onwijs gaaf om dat te studeren. Helaas, op dit moment moet ik het toch echt met mijn kamer doen. In principe kan ik me aardig uitleven op mijn kamer, want het liefste wil ik alles verbouwen, maar dan moet ook echt alles anders! Kleurstalen neem ik wel eens mee, ideeën zoek ik ook, maar of het er ook werkelijk van gaat komen? Door middel van accessoires probeer ik het nu wel eigen te maken. Met accessoires kan je gelukkig ook al heel ver komen. Andere accessoires kunnen een kamer of huis een hele andere sfeer of uiterlijk geven. De Zara Home heeft echt zoveel leuke dingen! Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ze verkopen verschillende stijlen, maar eigenlijk vind ik alles wel leuk. Dat wordt nog wat als ik een huis ga krijgen. Ik kan dan natuurlijk weer niet kiezen. Nog even en dan opent de Zara Home haar deuren in Rotterdam! Mij kan je daar dan wel vinden.

P.S. wil je een armbandje winnen? Kijk dan hier!

9 opmerkingen:

  1. In België heb ik een paar ZARA HOME winkels gezien! Echt leuk om daar binnen te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Zara home echt zo leuk! Alleen ik vind de prijzen wel wat aan de hogere kant vaak, jammer want ze hebben echt leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, dat zijn hele mooie dingen! Ik wist niet dat Zara home spullen verkocht, maar de spullen hierboven zien er heel mooi uit. Ook alle lichte frisse tinten, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zara home is heerlijk! Vind het ook altijd leuk om een beetje te veranderen met kleine aanpassingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zara Home.... ik ben ook al jaren fan. Enorm mooie dingen! Ik sprong echt een gat in de lucht toen er eindelijk een winkel in Amsterdam kwam.

    BeantwoordenVerwijderen