12-10-2012 / Win een armbandje!




Bedankt voor alle leuke reacties op de post van gisteren. De New Balance schoenen heb ik helaas niet kunnen vinden in Rotterdam, maar ik wacht gewoon af wat ik in New York tegen ga komen. Misschien de bordeaux rode schoenen van New Balance wel, misschien nog wel leukere of niets. Ik zie het wel!

Maar vandaag kunnen jullie wat winnen op mijn blog! Gewoon, zomaar. Ik blog nu misschien vier maanden en krijg van jullie leuke en lieve reacties. Dat kan mij echt helpen, hoe leuk ik het bloggen zelf vind, het is ook wel eens fijn om te horen dat jullie het leuk vinden! (hoop ik!)

Ik draag deze armbandjes met heel veel plezier. Vandaag kunnen jullie ook zo'n soort armbandje winnen. Het armbandje maak ik zelf, dus jullie mogen best aangeven welke kleur jullie het meeste aanspreekt.

Wat moet je doen om te winnen?
Volg mij via bloglovin. Laat in een comment weten dat je mee wil doen, mij volgt via bloglovin, je e-mailadres en ik vind het ook wel leuk om te horen waarom je het armbandje graag zou willen hebben. Dat is het! Tot dinsdag 16 oktober 20.00 uur kunnen jullie meedoen. Hierna kies ik de winnaar en ontvangt zij een mailtje. Hou je mail goed in de gaten, want dan kan ik het nog opsturen, voordat ik naar New York vertrek!

5 opmerkingen:

  1. ooh superleuk zeg! Ik doe mee! :) Ik volg je al langer op bloglovin haha! Mijn emailadres: tineke.krijgsheld at hotmail.com! Ik zou het armbandje graag willen winnen omdat ik echt een oen ben wat betreft accessoires, en ik dus nooit iets leuks kan vinden.. Dit is een typisch armbandje dat je elke dag draagt en dat overal makkelijk bij past! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat een leuke actie dit, ik doe mee hoor! Die armbandjes zien er echt cute uit.
    Ik wil graag een armbandje winnen, omdat mijn oude al een tijdje kapot is en ik kan maar geen leuke nieuwe vinden. Ik ben echt iemand die één armbandje altijd om kan hebben en deze zien er heel leuk uit :)
    Op Bloglovin volgde ik je al en mijn emailadres is liez_95@msn.com hihi
    Alvast heel veel plezier in New York trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie & wat creatief van je! Ik volgde je al op bloglovin & mijn email is nina.josephine@hotmail.com
    Ik heb geen voorkeur voor een bandje. Vind het al leuk genoeg dat JIJ hem heb gemaakt en dat hij uniek is. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Ik volgde je al. Ik doe mee, ze zien er leuk uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat leuk! Ik volgde je al en mijn email moet hier staan als het goed is! Ze zien erg leuk uit! Hij is uniek en dat is het mooist van allemaal! Ik ga voor de roze met grijze. Waarom? Omdat ik samen met roze een ben;)

    BeantwoordenVerwijderen