10-10-2012 / High Wine





























Kennen jullie de High Wine al? Het is hetzelfde systeem als met een high tea. Met de high tea heb je altijd lekkere zoete en hartige hapjes. En natuurlijk onbeperkt thee drinken! Bij de High Wine zijn er ook lekkere hapjes en is het (onbeperkt) wijn drinken. Niet verkeerd toch? Vorige week had ik een High Wine in Hendrik Ido Ambacht, bij de Heeren van Ambacht. Het was om de verjaardag van een vriendin te vieren. Zeker leuk om een High Wine te doen! Het was voor mij ook de eerst keer, maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Wij kregen eerst wat koude hapjes: Broodje zalm, garnalencocktail, roggebrood met brie, broodje carpaccio, tonijn en ham met meloen. Daarna kwamen er wat warme hapjes: Ossenhaaspuntjes, gegrilde garnaal, saté en hartige taart. Als laatste was er nog een bittergarnituur. Hele andere hapjes dan bij een high tea, maar dit past natuurlijk veel beter bij een glas wijn. Het is nog niet zo bekend als de high tea, maar ik kan het alleen maar aanraden. Het is weer eens wat anders en ideaal voor een gezellige middag. Iemand als eens een high wine gehad?

16 opmerkingen:

  1. Lijkt mij enig zo een high wine. Ik maak er wel een high cola light van dan! Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat super leuk om eens met vriendinnen te doen voor een meidenavond :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja heel leuk vind ik het! Ik heb voor mijn verjaardag een bubbles en bites party gehouden. Champagne cocktails en lekkere hapjes (net zoals dit). Zeker voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat gezellig en leuk :D
    * en lekker hihi *

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende het niet! Dat is zeker wat voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me gezellig om eens met vriendinnen te doen, ik kende het nog niet.
    Je hebt een mooie blog :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat gezellig,en erg lekker!X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super lekker uit! lijkt me gezellig om een keertje te doen met vriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great photos!

    I'd be really happy if you visited my blog at Missingsparkles.com and followed it - I'll follow you back of course. Hope to hear from you soon! :)

    BR, Minna

    Blogger
    Bloglovin
    Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog nooit gedaan maar lijkt me wel erg leuk! Ik vind je blog erg leuk en ben je met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk, kende het niet, maar wil ik zeker nog een keer proberen. Ziet er hartstikke gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kende het niet, toevallig gister op een verjaardag voor het eerst over gehoord. Leuk om dan nu deze post te zien! Die garnalen: oh my! Wil ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, dit viel me net gelijk op in je foto journal. Misschien moet ik mijn bloglovin toch maar een keer van beneden naar boven lezen in plaats van boven naar beneden ;) Maar het lijkt me hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er echt super goed uit. Eerst was high tea erg in en dat heb ik ook echt vaak gedaan. Lekker genieten van lekker hapjes en lang tafelen. Nu heb ik voor de verandering is een high wine geprobeerd bij de Borgh Zevenbergen en heb daar zeer van genoten. Zeker een aanrader om met vriendinnen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen