02-10-2012 / Yarn blazer

Blazer/vest - River Island // Shirt - Object // Broek (Peppy Pants Brown) - Supertrash // Laarsjes - Bitter // Horloge - Guess // Ring - Tisento 
De River Island is een winkel waar ik de laatste tijd goed kan slagen. Een vriendin nam mij mee naar de River Island, want de witte blouse die ik al heb (met steentjes op de kraag) wilde ik ook nog in het zwart. Zij had ze zondag weer in de winkel zien hangen, dus gingen wij maandag uit school snel langs de River Island. De blouse hadden ze helaas niet meer in mijn maat, maar ik heb wel een effe zwarte blouse gekocht. Deze is ook lekker lang, dus misschien nog wel beter dan die met de studs.

Maar daar hing een jasje, echt een Marlyssa jasje. (te zien in mijn photo journal van zondag of hier) Ik nam hem toch mee naar de paskamers ook al wilde ik eigenlijk niets meer kopen. Ach, jasjes zitten mij meestal toch niet goed dus dan kon ik het gelijk uit mijn hoofd zetten na het passen. Maar nee, het zat perfect! Kopen of niet? Was wel weer even 80 euro. Ik zou er even over nadenken en hing het weer netjes terug in de winkel. De twee vriendinnen gingen naar huis en ik pakte nog een filmpje in de bioscoop. Na de film ging ik zo snel mogelijk terug naar de River Island om het jasje nog een keer te passen, want hij was toch echt wel heel erg leuk.

Ik pakte het jasje en toen begon het dilemma. Ik liep recht tegen een prachtig vest/blazer aan. Oke, ook maar even passen dan. HELP! Allebei zijn ze zo leuk. Ik maakte foto's en stuurde die naar me vriendinnen, me moeder en naar New York (hello Jesdiny). Dan ook nog maar even passen op een spijkerbroek, want ik had een zwarte legging aan. Even kijken hoe dat stond. Aan - uit - aan - uit gingen de jasjes. Een dilemma in het pashokje. Een van de twee mocht het worden en niet allebei. Ik moest kiezen! Zou ik gaan voor het korte, strakke jasje wat typisch ik ben of iets wat ik normaal niet heb? Uiteindelijk heb ik gekozen voor het vest hierboven! Nog niet zo lang geleden had ik namelijk ook al zo'n strak jasje (zelfde modelletje) gekocht van de Supertrash, hier te zien. Ik heb er absoluut geen spijt van, want wat is het een heerlijk vest. Het is warm, makkelijk te combineren, leuke kleuren, fijn te dragen en weer eens wat anders. Wat ben ik hier blij mee! Wat vinden jullie?

11 opmerkingen: