13-10-2012 / Photo journal

Maandag had ik 1,5 uur niets te doen. Daarna had ik een afspraak met de opdrachtgever voor ons project. Tijd volmaken bij de V&D ~ Afspraak met iemand van de Dierenbescherming voor school ~ Meneer ligt lekker op schoot ~ Dinsdag kwam de nieuwe Glamour ~ Laatste tijd wil hij steeds spelen... ~ Mama had muffins gehaald, lekker ~ Woensdag (met thee en de Vogue) in de trein naar Roermond. Op het station van Roermond afgesproken met 2 vriendinnen ~ Het was geen goede dag om naar de outlet te gaan, want het bleek een Duitse feestdag te zijn. Mijn hemel wat was het druk! Ook niets gekocht ~ McChicken eten, super lang geleden. 

Vanuit Roermond gingen we met zijn drieën richting Hendrik Ido Ambacht voor een High Wine. Vriendinnetje was die week ervoor jarig geweest en dit was ons cadeautje. Met zijn vieren een High Wine, meer te lezen hier. ~ Kom ik thuis zit er een padje in de gang ~ En mama had gezellig de kaarsjes aangedaan ~ Donderdag was ik klaar voor een lange dag op school! Vind het shirt nog steeds helemaal leuk met de tijger erop ~ Het was dierendag en kijk wie er op de voorpagina staat.. Boo ~ Tussenuurtje opdrachten maken op school ~ Om 4 uur eindelijk tijd om te lunchen, maar eerst een theetje. 

Broodje caprese bij Hello pasta ~ Vrijdagochtend, een uur wachten op het station voordat de trein eindelijk eens kwam. Wat was het druk! ~ Eindelijk in Rotterdam aangekomen had ik wel wat lekkers verdiend ~ Ik had gelijk een tentamen SPSS ~ Daarna nog even naar de Bijenkorf om nieuwe Foundation halen, want in de ochtend was het opeens op. Ook gelijk nieuwe gezichtsreiniging meegenomen, want was 25% korting (ook voor mama) en een super mooi kookboek! ~ 's avonds ging ik samen met mijn moeder een pannenkoek eten bij de pannenkoekenbakker ~ Bij ons is het op vrijdagavond koopavond en we gingen naar het tuincentrum en kochten net voor sluitingstijd 10 guppy's en nog wat planten ~ Dolce vindt de visjes helemaal leuk, zo schattig. ~ Helaas waren de volgende ochtend al twee visjes dood, zo zielig. We hebben wel drie nieuwe visjes meegekregen, want we hebben ook nog een vis met 1 vinnetje. Die zou het ook niet redden volgende de verkoper, maar ze leeft nog steeds! 

Zaterdag boodschappen doen ~ Mijn zus helpen met een opdracht voor school. Ik maakte een filmposter ~ Zondag wentelteefjes maken uit de oven. Gebakken in de pan vind ik toch stukke lekkerder! ~ Lekker soepje met foccacia brood ~ Huiswerk maken met Dolce op schoot ~ Boodschappen doen, altijd even bij de tijdschriften kijken ~ Dinsdag was een dagje thuis in mijn fijne trui van Bruuns Bazaar ~ Tosti's ~ Leesvoer van de maand oktober. 
De fijnste bekers die er zijn! ~ Neusspray die ervoor moet zorgen dat ik volgende week veilig kan vliegen. Echt heel vies! ~Simpel truitje weer eens uit de kast gehaald ~ Spontane actie, in de trein naar Maastricht ~ Taartje eten! ~ Twijfel, twijfel, New Balance ~ Maastricht ~ Nieuwe blouse gekocht in Maastricht ~ En een mini vlaai meegenomen voor mijn ouders. 

Donderdag, voor het eerst kapsalon gegeten ~ Een vol koffertje mee naar huis met allemaal spullen uit New York ~ Vrijdag mijn nieuwe sjaal om ~ Pathe Schouwburg ~ Naar de film Tinkerbell en m&m's. Had er opeens echt trek in, maar de zak is nog bijna vol. Vond het opeens niet meer zo lekker.. ~ 's avonds sushi eten bij Sumo met mijn broer ~ Weer terug in de trein naar huis ~ Nog even kroelen met Dolce ~ En een filmpje kijken in bed. 

15 opmerkingen:

  1. Leuke foto`s zeg! Heb meteen zin in een kopje thee door dit foto!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke week gehad of niet? Dat hondje op de krant, is dat jouwe? Die is echt lief namelijk! En weet je al of je de New Balance gaat zoeken in NY?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is niet mijn hondje op de krant haha. Wil wel voor New Balance gaan kijken!! Had gisteren weer een paar gepast (dit keer knal blauwe) en ze zijn toch wel heel erg leuk. Dus zeker even in New York kijken!

      Verwijderen
  3. Yeaah starbucks! De dichtsbijzijnde voor mij zit in groningen, maar dat is me iets te ver, anders was ik er nu heen gegaan! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's weer! Al die tijdschriften :) nu wil ik ook naar de winkel rennen om die te halen! Heerlijk om met 'n kopje thee echt tijd voor jezelf te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Too much leuke foto's, want ik wil over alles wat zeggen haha! :')
    Vooral die hond in de krant, ahwww !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow zoveel foto's! Erg leuk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leeeuk al die foto's, klinkt als een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk journal. Leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben benieuwd of je de NB meenemeent uit NY! Ik vind jouw diary altijd heerlijk om doorheen te bladeren. Veel foto's, fijn! Volgens mij heb je weer een super week gehad:)?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's!! En heerlijk he die fluffy truien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind je foto journals altijd zo leuk om te zien! Een high wine klinkt fantastisch, vind een high tea al leuk, maar met wijn lijkt het me helemaal een feestje :)

    BeantwoordenVerwijderen