22-10-2012 / Photo Journal

Dit keer wat minder foto's dan dat jullie gewend zijn, maar het is maar van een week!

Zondags lekker een kopje thee met Kaneeltwists ~ Een to do list waar je bang van wordt ~ Op de bank met een kop thee en Boer zoekt vrouw ~ Lekker wandelen met de hondjes, als pauze tussen het schrijven van de vele onderzoeksrapporten ~ Het is nu echt herfst met al die blaadjes ~ Voor het eerst bestellingen geplaatst bij Greetz. Wat handig is dat zeg ~ Yummie lekkere koekjes ~ Is het geen lief hondje? 

Skypen met mijn zus ~ We gaan weer vrolijk verder. Dit was echt een week wat alleen maar draaide om de studie ~ Risotto, i love it! ~ Woensdagavond naar de musical met een vriendin. Precies wat ik even nodig had ~ Eerst gingen we wat eten ~ Het was een hele fijne avond en de musical was leuk. Maar 'onder in de zee?' het is toch echt 'diep in de zee' !! ~ Donderdagochtend beginnen met vitamines. Stond een drukke dag op de planning ~ In de middag een broodje gehaald bij de V&D. ~ Vrijdag mijn koffer inpakken! 

8 opmerkingen:

  1. Al die foodies, me getting hungry haha! Maar dat heb ik altijd bij alle diary's die op maandag online komen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu zit je gewoon in New York! -JALOERS-!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Minder foto's ,maar wel super leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk overzicht! en inderdaad, van al dat eten raak ik ook hongerig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne diary! En oooh, dat eten altijd, haha! Heel slecht voor me! Ben benieuwd naar een berichtje uit NY.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm ik zit nu met zo'n grote mok uit die serie op de bank, fijn! Lekker blogs lezen en thee drinken: zoals een doordeweekse avond hoort te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen