17-10-2012 / Bijna!


Magnolia Bakery - Central park - Ground Zero - Topshop - Jesdiny - Juicy Couture - Hot dogs - Empire State building - Sex and the City - Cosmopolitan - Hamburgers - 5th Avenue - Vrijheidsbeeld - Times Square - Ugg - Skyline - French toast met fruit - M&M store - Brooklyn bridge - SoHo - Lichtjes - Gele taxi's - Brooklyn - Greenwich Village - Henri Bendel - Marc Jacobs - Fashion - Apple store - Forever 21 - Little Italy - Boathouse - New York Times - Subway - Macy's - Running - Levi's - Bloomingdales - Broadway - Rockefeller Center - Public Library - Guggenheim Museum - Greenwich Villages - WallStreet - Schoenen - Victoria Secret - Brandtrappen - Sirenes - Starbucks - Chinatown - Wolkenkrabbers - Manhattan - Paardenkoets - En nog veel meer!

22 opmerkingen:

  1. Ik wil op zich best met je mee in je koffer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn koffer komt niet vol, dus er is nog genoeg plek voor jou! haha

      Verwijderen
  2. Zo gaaf, vind NYC ook geweldig! Heel veel plezier vast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,,, zoo leukk :) Ik wil ooook! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh heerlijk!! Ik wil ook!! Heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik zie dat er mensen mee mogen?? Dan kom ik ook! See you in NY!;)

    BeantwoordenVerwijderen