09-10-2012 / Olivia Palermo


'Vanaf het eerste moment dat ik haar in The City zag was ik op slag verliefd' Dit heb ik niet gezegd, maar wel mijn zus. Ik begrijp het wel! Olivia Palermo is een prachtige vrouw. Ze heeft natuurlijk een perfect lichaam, maar ze heeft ook een bepaalde uitstraling waardoor ze nog sterker naar voren komt. De uitstraling en een persoonlijkheid is veel belangrijker. Olivia is zo open en spontaan dat ze graag al haar tips met de wereld deelt. In het filmpje geeft ze drie stylingtips! Geef de kast wat kleur, combineer high-end met goedkopere eyecatchers en zorg ervoor dat de kleding je perfect zit, waar je je ook gelukkig en comfortabel in voelt.

Ze is inmiddels wereldwijd een fashion icon geworden. De combinaties van haar outfit zijn dan ook meestal perfect. Als je erna kijkt dan denk je vaak, ah ha dat kan ik ook wel! Helaas, is dat dan meestal toch lastig. Het leuke aan Olivia vind ik dat zij niet alleen maar in designer kleding loopt, maar ook in leuke betaalbare kleding. Dus iets van haar style kunnen wij meepikken. Sowieso zorgt ze voor een heerlijke inspiratie.

19 opmerkingen:

  1. Ik hou van haar kledingstijl, maar ik vond haar in the city eigenlijk heel irritant haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht juist dat ze alleen maar dure merkkleding droeg, maar wat ze draagt vind ik altijd wel echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat ze er altijd prachtig uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa zij is geweldig. Alles staat haar, wat een trut:-p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind haar echt helemaal geweldig. Maar zelfs een plasticzak staat haar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In The City vond ik haar juist achterbaks en echt een arrogante trut haha!
    Maar ze heeft wel een toffe kledingstijl. Dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vond haar in de serie ook niet geweldig, maar het blijft een serie. En dan wordt ze denk ik ook wel op een bepaalde manier neergezet...

      Verwijderen
  7. Ik heb The City niet echt gevolgd, maar van wat ik ervan heb gezien dacht ik juist dat zij de vervelende troela was die Whitney alleen maar in de weg zat haha. Maar inderdaad, ze is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben zo'n fan van haar! Ze is prachtig en haar stijl is zo inspirerend!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze heeft een geweldige kledingstijl en vind haar ook een mooie vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond haar in The city niet zo, maar dat komt denk ik vooral door hoe ze daar neer werd gezet. Vind haar kledingstijl wel echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik helemaal met je eens! Ook al is het een reality serie, ze worden toch op een bepaalde manier neergezet

      Verwijderen
  11. zij ziet er altijd prachtig uit! ze is denk ik van een hoop vrouwen een stijlicoon!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb The City nooit gezien, maar ik vind inderdaad dat ze er altijd geweldig uitziet en in haar kledingstijl kan ik me helemaal vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou zo van haar stijl! gaaf filmpje :)

    Love Lian - FashionHoax.com

    BeantwoordenVerwijderen