28-01-2013 / Zinnen met betekenis

Straks heb ik een tentamen Marketingcommunicatiestrategie en daar moest ik het afgelopen weekend voor leren. Natuurlijk had ook ik last van heel veel studieontwijkendgedrag: zolang mogelijk naar buiten met de hondjes, rondhangen op: weheartit, tumblr, pinterest en social media, stedentrip Londen (wordt vervolgd!), maar weer thee pakken, brothers and sisters kijken, naar Radio Rijnmond luisteren etc. Mijn 'inspiratiemappen' op mijn laptop opende ik ook en de laatste tijd heb ik al heel wat verzameld, verbazingwekkend veel. Het viel mij op dat quotes en interieur foto's de overhand hebben. Als ik ergens een mooie quote tegenkom bewaar ik het meteen. Soms is het gewoon fijn om de juiste quote te lezen op dat moment. Een aantal van deze quotes wil ik ook met jullie delen!




13 opmerkingen:

  1. Mooie zinnetjes! Succes met je tentame! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne post! Sommige quotes kunnen je net dat geven wat je nodig hebt. Veel succes met je tentamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne inspirerende quotes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Quotes kunnen je inderdaad een goed gevoel geven! Succes met je tentamen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. DIe van Marilyn Monroe is heel erg mooi en zo waar als je er even over nadenkt! Die van de thee is natuurlijk helemaal waar, haha;)! Succes met je tentamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik quotes tegen kom sla ik ze ook altijd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie quotes! Succes met je tentamen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi woorden allemaal! Vooral de eerste spreekt me erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inspirerende quotes, fijn om een week mee te beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I houd zo veel van quotes! Ik sla ze altijd op in mijn iphone :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit soort quotes kunnen je laten nadenken, of een lach op je gezicht toveren. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er zitten goede quotes tussen!

    BeantwoordenVerwijderen