16-01-2013 / It's 16 january


De wekker gaat niet vroeg, ontbijten op bed met een aflevering van Brothers and Sisters en rondkijken op het internet (blogs!). Zo start ik mijn ochtend het liefste. Vandaag kan dat, want ik heb een vrije dag. Een vrije dag is het niet helemaal, maar in ieder geval geen colleges! Straks krijg ik een dienblad in mijn handen gedrukt en een camera. Ik hoop niet beide tegelijk, want dan gaat het niet goed komen. Zo handig ben ik niet met een dienblad vol gevulde glazen met drank. Straks hebben vriendinnen en klasgenoten hun evenement en ik ga ze een steunen als vrijwilliger (moeten ze natuurlijk ook wel bij mijn evenement komen haha). Dat gaat trouwens nu ook al een stuk beter. Het doel van ons is om minimaal 3000 euro op te halen voor de Dierenbescherming. Wat een hoop geld is dat zeg! Maar de eerste sponsorbedragen zijn binnen, we hebben al hele leuke prijzen om te verloten, de braderie is helaas nog wel leeg en de locatie is ook nog een klein probleempje of de datum, het is maar hoe je het wil zien haha. Maar het gaat allemaal goed komen! Ik ga lekker ontbijten en Brothers and Sisters kijken. Enjoy your day!

12 opmerkingen:

  1. Fijn om je dag zo te beginnen en tof dat je, je medestudenten helpt! Geniet van je dag en succes:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker relax opstarten. Heel fijn is dat. :) En veel plezier en succes met helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker opstaan zeg! Succes vandaag, hoop dat jullie het geld ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Heerlijk zon dagje. Ik ben de ochtend ook begonnen met series kijken en nu lekker bezig met studie @home ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, 3000 euro is trouwens wel erg veel geld! Ik hoop dat het je gaat lukken (:
    Ik volg je trouwens op bloglovin'

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne dag nog! Succes met het evenement :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brothers and Sisters, ik denk dat ik dat ook maar eens ga kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat tof dat jullie de Dierenbescherming steunen! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker he een vrije dag! Lekker ontbijtje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk hoor zo,n vrije dag te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super fijn zo'n vrije dag. Gelukkig heb ik er nu twee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen