18-01-2013 / Life of Pi



Ik had me al bedacht dat ik naar de bioscoop zou gaan na mijn projectdag op school. 16.00 uur draaide The Impossible in Rotterdam. Dat kwam goed uit en die lijkt me zo mooi! Totdat mijn broer belde en of ik met hem naar de bios ging in Utrecht. Veel gezelliger natuurlijk! Samen gingen wij naar Life of Pi. Die film is zo bijzonder. De beelden zijn prachtig gemaakt en het verhaal is zo onwerkelijk, maar toch ga je er helemaal in mee. Aan het einde van de film was de zal nog in een trans ofzo, want niemand begon gelijk te praten. Nou, dat gebeurt niet vaak. Echt een aanrader om deze film te bezoeken in de bioscoop!

13 opmerkingen:

  1. Ik heb Life of Pi ook al gezien anderhalve week geleden denk ik. En vond het ook een prachtige film, heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet er ook nog heen. Ben zooo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil, ik wil, ik wil! Ben echt heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh, lijkt me een hele mooi film!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt me zo'n bijzondere film. Ik moet hem echt gaan bekijken in de bioscoop. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende de film helemaal niet, totdat een vriendinnetje vroeg of ik meeging. Ik vond hem ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wauw ik wil deze film echt graag zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb goede verhalen gehoord over deze film, ben wel heel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet er ook nog steeds heen. Ik hoor er zoveel goede verhalen over, dat ie vast niet kan tegenvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zat te twijfelen of ik er heel wilde maar nu ik jouw verhaal lees wil ik er zeker heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoor steeds goede verhalen over deze film. Toen ik de reclames op tv zag, trok me het helemaal niet, maar ik word langzaam toch wel nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik ook, maar uiteindelijk geen spijt dat ik naar de bios ben gegaan voor deze film!

      Verwijderen
  12. Dit is echt mijn favoriete film geworden. Van het verhaal, tot de muziek.

    BeantwoordenVerwijderen