24-01-2013 / Shop till you drop: Tip


Ben je in Rotterdam of in de buurt? Ga dan even langs bij de Vila! Op dit moment (t/m aanstaande zaterdag) is daar een geweldige actie aan de gang, namelijk 3 halen = 1 betalen. Ik zeg een super deal. Daarbij komt nog eens dat alle artikelen super goed afgeprijsd zijn. Zo betaalde ik voor de vier items hierboven, maar 15 euro. Dat is natuurlijk geen geld voor vier mooie items. Mijn oog viel op een warm, loshalend zwart vest, een basic top die ook losjes valt en twee sjaals voor de zomer. Goed geslaagd!

Vila vind ik persoonlijk een fijn merk en de kwaliteit is goed. Dus toen ik hoorde van deze actie moest ik daar een kijkje nemen. Veel tijd had ik niet, want mijn pauze bestond uit 45 minuten dus dat was even snel heen en weer. Volgens mij is deze actie wel alleen in Rotterdam, omdat het filiaal verbouwd wordt, maar wie weet worden er wel meer filialen (binnenkort) verbouwd en komt deze actie ook bij jou in de buurt (als Rotterdam ver weg is). En anders toch even richting Rotterdam!

11 opmerkingen:

  1. Wow, dat is echt een hele goede actie!! Dat vest is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW,, bizarre actie. haha. Als ik ga is vast alles alweer weggesnoept. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie actie! Helaas heb ik geen tijd om naar Rotterdam te gaan. Vila heeft inderdaad altijd fijne spulletjes :) Leuke items gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, dat zijn nog eens leuke acties! Helaas ligt Rotterdam toch iets te ver weg om er even naartoe te gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke actie! Is dat alleen bij VILA Rotterdam?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa, daar ga ik zeker even heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke items! Vooral dat zwarte blouseje is ergg leuk! Snel maar eens langs dus:D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vest ziet er leuk uit! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen