21-01-2013 / Het geheimzinnige notitieboekje

Mijn nieuwste aanwinst is dit prachtige notitieboekje van Paperblanks. Het is hoogtijd voor een nieuw notitieboekje (en agenda!), want die ik nu gebruik valt echt helemaal uit elkaar. Een heel handig boekje was het van de Hema, maar ik gebruik het zo vaak dat het nu op is. Ik heb nog wel een aantal mooie boekjes van Paperchase liggen om gebruikt te worden, maar die vind ik niet zo fijn als notitieboekje, want de lijnen zijn heel breed (als je groot schrijft is het ideaal!). Dus daar moet ik nog even iets anders voor verzinnen. Nu liet Dilara mij vorige week haar schitterende notitieboekje zien van Paperblanks. Die wilde ik ook wel hebben. Die van mij heeft een iets ander printje, maar wel dat fijne stijltje. Ik ben echt super blij met mijn nieuwe boekje. Dit kan ik weer vol gaan kliederen met to-do-lijstjes, afspraken, ideetjes etc. Waar kopen jullie je notitieboekjes?

18 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo van de notitie boekjes, ik heb er 1 ooit gekocht bij de hema maar daar blijft t ook bij hihi. Deze is wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, zo eentje heb ik ook! Werken erg fijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk dinkie! Ik zie ze steeds vaker, Paperblancs<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De laatste twee heb ik gekregen, maar deze is bijna vol... Drama! Ik weet nog niet waar ik een nieuwe ga kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf!! Ik maak niet echt gebruik van notitieboekjes maar zou het eigenlijk wel moeten doen. Mijn geheugen lijkt soms wel een zeef!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi notitieboekje is het! Eerlijk gezegd gebruik ik er nooit een al lijkt het mij toch wel erg fijn om er altijd een bij je te hebben. Ik heb namelijk genoeg keren gehad dat ik iets bedacht en het daarna gewoon weer vergeet haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi boekje! Ik hoop de mijne altijd bij de Action. Die zijn helemaal niet duur en best fijn in gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Ik heb nu een simple roze van de hema. Ik ben opzoek naar eentje zonder lijntjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Zelf heb ik zo'n simpel to do-boekje van de hema en notities schrijf ik eigenlijk gewoon op rond slingerende bladjes, helemaal niet handig natuurlijk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Ik heb nu een Moleskine en oooh wat ben ik er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Overal en ik heb ook een hele stapel voor als deze op is! Heerlijk vind ik ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi notitieboekje! Na deze te hebben gezien denk ik dat het tijd wordt dat ik er ook een ga aanschaffen! ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn huidige notitieboekje komt bij de Action vandaan. HEMA heeft ook leuke boekjes heb ik gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi notitieboekje! Ze krijgen daar echt steeds leukere spulletjes binnen moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi boekje! Ik snuffel meestal gewoon bij de Hema, Action etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Standaard van de Hema! Die vind ik echt het fijnste haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie dit nu pas! Wat is die leuk!! Mijn tweede is inmiddels ook al binnen haha.

    X

    BeantwoordenVerwijderen