31-01-2013 / Antwerpen!

Shoppen, Macarons, lasagne, Starbucks, treinreizen, lachen, kletsen, België en gezelligheid. Zo zag mijn dag er gisteren uit. Een heerlijke, vermoeiende dag in Antwerpen! Het stond al even op de planning om een keer naar Antwerpen te gaan met zijn drieën en nu was het dus zover. In de ochtend namen we de trein naar Antwerpen, wat een reis, en 12.00 uur stonden we tussen de winkels. De middag hebben we heerlijk geshopt. Ik heb een aantal leuke items gekocht, maar alle drie zijn we goed geslaagd. Natuurlijk konden we Laduree ook niet overslaan. Het viel een heel klein beetje tegen, want het is redelijk klein en je kan er niet lekker zitten met een gebakje of macarons. Ik nam wel een doosje mee met allerlei verschillende smaken macarons. Een macaron werd ons toetje in de trein, na de heerlijke lasagne van Giovanni's. Half 12 was ik weer thuis en heb ik, samen met Francis en Kelly, een heerlijke dag in Antwerpen gehad!

19 opmerkingen:

  1. Antwerpen lijkt me een prachtige stad, al helemaal om te winkelen! Ik wil er zeker ooit nog eens naartoe!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ik vind Antwerpen echt heel gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Antwerpen is zooo leuk! :D Ik woon dicht bij de belgische grens dus ben er vaak al binnen een half uur. Heerlijk om te shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Antwerpe is leuk! Toffe foto collage :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Antwerpen is zo leuk! Jaren geleden geweest en wil er zeker nogmaals heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Antwerpen is zo'n leuke stad!! Afgelopen zomer nog een weekendje Antwerpen gedaan met mijn vriend. Was erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Ik vind Antwerpen ook een hele mooie stad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben echt dol op antwerpen :). Zo mooi en leuk daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! moet er ook hoognodig weer een keer naartoe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk! Antwerpen lijkt me erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet eruit als een heerlijk dagje in Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een zeer geslaagd dagje! Lekker hoor zo'n toetje in de trein;)! Heb je nog wat laatste Sale items kunnen meepikken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog wat leuke sale items mee kunnen pikken! Blijft toch leuk:)

      Verwijderen
  13. Klinkt als een geslaagde dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh heerlijk. Ook fijn dat je zo heenkan. Hier zit ik er gelijk 5 uur treinen aan vast!

    BeantwoordenVerwijderen