14-01-2013 / Scratch off where you've been



Eindelijk ben ik in het bezit van de Travel Scratch Map! Het is een grote wereldkaart op stevig papier. De kaart bestaat uit een goudglanzende kraslaag. De landen die je bezocht hebt kras je open waardoor er kleuren te voorschijn komen. Zo kan je dus op een hele leuke manier bijhouden waar je geweest ben, maar ook wat een volgende bestemming kan zijn. Hoe gaaf zou het zijn als je alles open kan krassen? Wauw, volgens mij lukt dat niemand haha.

Je hebt nu ook scratch mappen van (alleen) Europa of Amerika. Mijn map heb ik weer in de koker gestopt. Ik wil eerst nog een mooie lijst kopen voor de scratch map, zodat het een mooi plekje aan de muur kan krijgen. Zelfs dat gaat nu nog niet lukken, want ik slaap op de zolder en de stukjes muur zijn al bezet, maar daar vind ik wel weer een oplossing voor. Ik ben nu al super blij met deze Scratch Map en doe er nog even voorzichtig mee.

25 opmerkingen:

  1. Wauw, wat gaaf!! Deze zou ik ook wel willen!! Weet je ook waar je ze kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is op best veel plekken te koop. Je zou het kunnen bestellen bij bol.com, cadeau.nl of gadgethouse.nl.

      Verwijderen
  2. Dit is echt iets voor jou heeel leuk :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahh waar heb je die vandaan? Lijkt mij zo onwijs gaaf! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem van me moeder gekregen via de vakantiebeurs. Maar ik had de map voor het eerst gezien bij cadeau.nl, maar je kan het op heel veel plekken kopen!

      Verwijderen
  4. Leuk! Ik ben al geruime tijd aan het twijfelen of ik hem zelf zal aanschaffen. Je hebt er ook een in 'boek' vorm. Waar heb jij hem uiteindelijk gekocht als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn moeder heeft de map voor mij gekocht bij de vakantiebeurs! Ik was ook steeds aan het twijfelen of ik het zou aanschaffen, maar ben er nu wel super blij mee.

      Verwijderen
  5. Wat een super mooie kaart is dit, en wat een leuk idee! :D Heel erg tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. cool, het lijkt me fantastisch die aan de muur te hebben. Nu ben ik ook benieuwd waar je die vandaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf zeg! Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond. Hopelijk kun je het snel een mooi plekje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar wat gaaf is dat zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Ooit wil ik zoiets als 'behang' op de muur en dan met stift aankruisen waar ik ben geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind zo'n kaart superleuk! Ik heb 'm wel eens cadeau gegeven aan een vriendin die op wereldreis was geweest, die kon aardig wat afstrepen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh gaaf, die MOET ik ook hebben. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt heel, heel erg gaaf!! Ik wil hem al langer bestellen bij cadeau.nl maar doe het steeds niet. Dit brengt me weer op het idee;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee! waar heb je het vandaan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh super leuk!! Is weer eens wat anders dan dat digitaal bijhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk ding seg! nog nooit van gehoord..
      Hopelijk binnen een paar jaar een nieuwe foto met veel kleurvlakken :D ??

      FashionIsTheLimit.blogspot.be

      Verwijderen
    2. Dat is een goed idee! Goed excuus om veel plekken te bezoeken:)

      Verwijderen
  16. Ja die zijn leuk! Mijn vriend en ik hebben er ook eentje thuis, zit ook nog in de koker :)

    BeantwoordenVerwijderen