11-01-2013 / Lifestyle #5 ~ Wood

Mijn waardering voor hout neemt met de dag toe. Een robuuste houten eettafel, houten deuren, bijzondere houten bijzettafeltjes, bedden etc. Ik kom zoveel mooie items tegen voor in huis die van hout zijn. Het geeft een natuurlijk gevoel, maar ook een bepaalde sfeer aan je interieur. Daarbij vind ik dat hout ook weer brutaliteit, stoerheid kan uitstralen terwijl het ook heel romantisch kan zijn. Met hout kan je zoveel kanten op, dat het altijd interessant is en ook voor het interieur. En zeker de kleine details kunnen veel doen. Ja, ik wil later zeker houten meubels. Mijn grootste wens is een grote, stoere, houten eettafel.


9 opmerkingen:

  1. Het heeft inderdaad veel kanten, die houten meubelen. Mooie foto's heb je weer bij elkaar gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die tweede foto vind ik zo mooi. Echt een heerlijk "kantoortje".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op hout in een interieur. Zo mooi! Vooral voor bijvoorbeeld een eettafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi ik heb dezelfde grootste wens: een mooie grote, houten tafel in de eetkamer :) Mijn ouders hadden dat vroeger altijd, en nu ik op mezelf woon mis ik dat best wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, de slaapkamer op foto 8! Pretty pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hout is een van de mooiste materialen vind ik! Vooral onbewerkt hout vind ik super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie plaatjes! Een mooie grote houten tafel staat ook op mijn wish list :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ik vind het ook heel mooi, hoewel ik het op dit moment niet op mijn kamer heb. Ah ja, je kan niet alles hebben hè.

    BeantwoordenVerwijderen