05-01-2013 / Photo Journal

Er is weer een photo journal online! Dit keer is te zien wat ik onder andere in mijn twee weken (kerstvakantie) uitgevoerd hebt. De eerste week van de vakantie was ik thuis en bij familie om de feestdagen te vieren. Week 2 heb ik doorgebracht in Duitsland samen met mijn familie. Hier hebben wij Oud & Nieuw gevierd. 

Blogje in elkaar zetten ~ Dolce kwam mij gezelschap houden ~ Mijn nieuwe studieboek! ~ Zaterdag was het ook tijd voor de boodschappen. Samen met mijn vader ging ik naar de kaasboer voor pinda's en kazen ~ Daarbij moest ook nog een wijntje worden gehaald ~ Na alle boodschappen in huis te hebben was het tijd voor een bagel ~ Die middag bakte ik ook, heel simpel, maar wel een lekkere stroopwafel cake ~ 's avonds zat ik lekker voor de openhaard ~ Broccolisoep!
En natuurlijk keek ik ook weer een aflevering van Brothers and Sisters ~ Zondagochtend lagen er opeens cadeautjes onder de boom ~ Die middag haalde ik mijn broer op in Utrecht en reden wij samen naar Rotterdam voor een overwinning van Feyenoord ~ Lekker kopje thee met een leuk tijdschrift ~ Eerste kerstdag maakte ik croissants ~ En de heerlijke American pancakes ~ Na de brunch vertrokken we naar mijn opa en oma waar heel de familie (van mijn moederskant) kwam, om Kerst te vieren. Mijn nichtje maakte een cake en die lusten wij wel! ~ De hondjes vermaakte zich ook prima ~ Thuis komend stond helaas mijn vis op zijn kop. Arme vis! 
Tweede Kerstdag begon met het maken van foto's voor mijn blog ~ Ook wij gingen gourmetten met het gezin ~ Donderdag was ik in een opruim bui en ook de sjaals werden uitgezocht ~ Dolce vind dit blijkbaar comfortabel liggen ~ Vrijdagochtend vetrokken we dan naar Duitsland. Kenzo vond het een beetje spannend en wilde op schoot zitten in de auto. Gelukkig werd hij later wat rustiger en nam hij de rest van de bank in beslag ~ Ik lag samen met mijn broer op een kamer en hij heeft Tarzan op zijn computer staan. Die gingen we natuurlijk kijken. ~ Zaterdag bezocht ik meteen Hamburg ~ Een stukje appeltaart met mijn broer eten ~ Later die week bestelde ik een reusachtige burger! Niet normaal, hoe groot die was. 
De laatste dag in Duitsland gingen we bowlen en zwemmen. Ik kan nog wel wat oefenen met bowlen. Op het beeldscherm stond 'Loser'. haha ~ Aan het einde van de actieve dag was het weer tijd voor wat lekkers ~ Dolce was de security en heeft zich prima vermaakt afgelopen week ~ Een beetje Italië in Duitsland, Pizza ~ Flamingo's die slapen ~ En weer in de auto terug met mijn vriendje! ~ Thuis komend heb ik samen met mijn moeder maar gelijk de kerstboom afgetuigd. Een treurboom is het nu! ~ Vond ik ook nog een lief kerstkaartje van een vriendin tussen de post ~ Koffer uitruimen en blij met mijn geshopte spullen. 
 Geniet van het weekend!

15 opmerkingen:

  1. Leuke journal!! Heerlijk om in de vakantie alleen maar leuke dingen te doen, naast het studeren dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Mag ik Dolce een paar dagen lenen, aaah wat een schatje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke journal! De kerstboom is hier ook al weg, gister pas haha. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige foto's meid :) Heerlijk al die foto's nog uit de decembermaand. Vind zelf januari en februari zulke saaie maanden. haha. Gelukkig,,,, wel op naar de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er uit als een gezellige kerstvakantie. Leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mm, bagels <3 ! En jij ook genieten van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing work dear!What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3
    MARC JACOBS GIVEAWAY!

    NEW POST UP!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke journal:)! Heerlijk eten zie ik weer langskomen, haha! Onze kerstboom is ook nog niet zo lang weg, was m wel zat. De boom was rijp om te vertrekken zeg maar;).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke journal :) Ziet er uit als een geslaagde vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk om je vakantie in foto's te zien! Sterkte weer met de studie komende tijd. Begin je ook morgen weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie camera hoor... heb ook een Nikon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Het is altijd zo jammer om de kerstboom weer af te tuigen, kerst en vakantie gaat veel te snel voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen