12-01-2013 / Tag: First Things

Van Jolien heb ik deze leuke Tag gehad. Ik ga niemand taggen dus als je het leuk vindt, kan je het natuurlijk overnemen. Benieuwd naar de vragen en mijn antwoorden?

First thing you do when you wake up in the morning
Op een doordeweekse dag zet ik als eerste mijn wekker uit (of snooze). Dan ga ik altijd gelijk naar de badkamer: gezicht wassen, tanden poetsen etc. In de ochtend heb ik nooit zo heel veel tijd, want ik moet vaak om half 9 beginnen en dan gaat mijn wekker al om half 6. Eerder ga ik de wekker echt niet zetten! Dus mijn ochtend bestaat dan uit snel klaarmaken, naar het treinstation, in de trein eet ik dan een krentenbol en check ik alles op mijn telefoon haha. In het weekend mag het allemaal wat rustiger, zo fijn!

First thing you do when you get to the gym
Als ik ga fitnessen kleed ik mij thuis alvast om. Dan hoef ik in de sportschool alleen mijn schoenen te verwisselen en dan kan ik beginnen. Mijn warming-up is altijd een kwartiertje crossen.

First thing you do when you get home from work/study
Mijn hondjes knuffelen! Of ik wil of niet, ik kom er niet omheen. Dit duurt altijd wel even, want oh wat zijn ze blij als je thuis komt. Wel altijd heel fijn om thuis te komen en te weten dat er iemand heel gelukkig wordt. Daarna is het tijd voor een grote kop thee.


First car
Mijn eigen auto heb ik niet. Ik rijd altijd in de auto's van mijn ouders. Nu heb ik wel samen met mijn zus en broer de auto van mijn opa en oma. Dit is een Renault, Scenic.

First accident/traffic violation
Ik en fietsen blijkt toch niet altijd de juiste combinatie te zijn. Toen ik drie was kreeg ik mijn eerste ongelukje op de fiets. Het was 1 april, de verjaardag van mijn zus. Met mijn nichtjes, neefjes, broertje etc gingen we naar de speeltuin. Zo eigenwijs dat ik was, wilde ik per se op de fiets terwijl de andere te voet gingen. Boem, ik reed tegen een auto (hoe het precies ging weet ik niet meer). Mijn broer ging naar huis om het te vertellen, maar ze geloofde het eerst niet (1 april).

4 jaar gelden ben ik van mijn fiets gereden door een auto. Dit keer was ik niet de schuldige en liep het ook iets minder goed af.

First thing you wanted to be when grew up
Hier heb ik nooit een antwoord op gehad. Niet toen ik kleiner was en nu nog steeds niet. Kwam ik bij de dierenarts, wilde ik dat worden. Liep ik bij de fysio, vond ik dat weer interessant. Ik was daar nog al wisselvallig in.

First choice beverage
Thee! Op school koop ik ook vaak Green Tea van Lipton.


First choice dessert
Oeh lastig! Vroeger was dat sowieso een Dame Blanche. Nu is dat niet meer en vind ik een bolletje ijs toch wel het lekkerste. Of iets met appel, yummie.

First song that comes to mind
Let me Love you van Ne-Yo.

First major purchase
Uhm, mijn Michael Kors tas?

First job
Trainster bij de volleybal. Niet echt een job, maar ik kreeg wel een vergoeding. Ik vond het echt super leuk om te doen en heb het wel een aantal jaren gedaan.

First time you flew on a plane
Volgens mij was dat naar Tenerife. Samen met mijn familie en kennissen gingen we daar kerst en oud en nieuw vieren.

Nu ben ik benieuwd of jullie vragen hebben over mijn First Things..... Wil je die dan achter laten in een reactie? Ik vind het erg leuk om te zien wat jullie van mij willen weten en natuurlijk ga ik ze ook beantwoorden.

9 opmerkingen:

  1. Leuke tag. Met tags kom je soms dingen van elkaar te weten, die je anders niet geweten had. Leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo herkenbaar dat wanneer je thuis komt de hond altijd zo blij is dat je weer thuis bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een leuke tag! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag, deze hihi! :D Misschien neem ik hem nog over, strakjes... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke tag! :) Wat tof dat je een Michael Kors tas hebt. Altijd leuk om dit soort tags te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om je antwoorden te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag! Altijd leuk om te lezen dit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag! Haha THEE<3. Snap het helemaal;)!

    1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
    2. Waar geniet je het meest van tijdens/met/of/voor het bloggen?
    3. Wat is je 'leefquote'?

    BeantwoordenVerwijderen