24-06-2012 / New In: Grey dress



Met regelmaat kijk ik op de online shop van Welikefashion. Dit is mijn favoriete site om kleding te bestellen. Ze hebben hier echt van alles en zoveel leuke dingen! Het jurkje van Won Hundred had ik al gespot, maar steeds niet besteld vanwege de prijs. Het is ook niet iets wat ik vaak draag. In mijn mailbox verscheen een leuk mailtje van Welikefashion. Als vaste klant kreeg ik 15% korting op sale artikelen. Nu bleek dat het jurkje in de de sale was! Ik heb hem meteen besteld en twee dagen later kwam het pakketje al. Heel fijn die super snelle service van Welikefashion. Ik was bang dat het jurkje te kort zou zijn, maar mijn angst was voor niets. Het grijze jurkje van Won Hundred zat perfect. Het is een heerlijk jurkje voor de zomer, maar kan ook leuk gedragen worden in de winter. Neem een kijkje op WelikeFashion.com 

6 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie jurk! Ik ga gelijk even op die shop kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw suuuuuper mooi jurkje

    xxx

    http://www.fashionity.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi jurkje! Die zou ik ook wel willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een leuke blog! Gaaf hoor dit jurkje, voor minder dan de helft, HA, HEBBEN:)! Ik volg je vanaf nu op bloglovin:) Volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja voor de helft, dan kan je hem niet meer laten liggen toch? Ik volgde je al;)

      Verwijderen