22-06-2012 / The perfect bag





Het was liefde op het eerste gezicht. Ik zag de MICHAEL Michael Kors Shopper jet set leer in het zwart en taupe, ik was meteen verkocht. Wat een prachtige tas! Groot, leer met een werkje, klassiek en het is gewoon de perfecte tas. Het enige minpuntje aan de tas is dat het geen ritssluiting heeft. Dit vind ik normaal gesproken wel fijn, maar het heeft wel weer een karabijnsluiting. Ik wil deze tas zo graag mee naar huis nemen. Het liefst ga ik hem vandaag nog kopen, maar mijn zus gaat eind augustus voor twee maanden naar New York. De bedoeling is dat ik ook een weekje naar New York ga!! (kan niet wachten tot het zover is). Deze prachtige tas zou ik dan ook in New York kunnen kopen wat al snel 100 euro scheelt. Dan moet ik wel nog heel lang geduld hebben... Het voordeel, ik kan nog even nadenken over de kleur, taupe of zwart? Wat zouden jullie doen? 

13 opmerkingen:

  1. Ik zou hem zelf niet kopen want ik vind hem een beetje groot, maar mooi is ie zeker! Zwart is tijdloos, maar ik zou denk ik voor taupe gaan. Past ook overal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeeh lastig..! inderdaad een super mooie tas. Ik zou toch voor zwart gaan!( hihi sorry wil het je niet nog moeilijker maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou voor de lichtste gaan, vind zwatt wat donker...
    xx Elize

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben ik nou de enigste die voor zwart gaat? haha! ik vind het echt een mooie tas en ik vind zwart zelf wel het meest classy! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou voor zwart gaan, zwart past bij veel meer dingen en het wordt ook minder snel vies!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Hier had ik zelf nog niet aangedacht;)

      Verwijderen
  6. Dankjewel! Ja het was ect heerlijk op Kos. Leuke tas!

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige tas! in beide kleuren, ik kan ook niet kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig ben ik niet de enige! Ze zijn allebei zo mooi en anders, maar goed te combineren...

      Verwijderen
  8. micheal the best<3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze had ik ook al gespot! Wat een beauty. Ik zou voor de zwarte gaan. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super gave tas!! ik zou voor zwart gaan, kan overal bij!

    BeantwoordenVerwijderen